Коя е добрата цена и как да я определяме? На тези два фундаментални въпроса получиха отговор бъдещите предприемачи от Благоевград по време на поредния модул от BASE академията. Темата бе изключително полезна и провокира голям интерес. Г-жа Таня Цветкова – социален предприемач, основател и собственик на социалното предприятие Ателие „Декор“ – се постара да даде много полезни препоръки и инструменти, необходими при вземането на решения относно цените във всяко успешно бизнес начинание.
- Кои са основните фактори, които оказват влияние върху цените?
- Какви са различните видове стратегии за ценообразуване?
- Какви са методите и инструментите за определяне на оптималните цени?
- Какви са възможните минимална и максимална продажна цена?
Курсистите получиха безценни насоки за по-добро разбиране за ценовите стратегии, процеса на определяне на цените и важността на правилното ценообразуване за постигане на успех в предприемаческата сфера. В края на заниманието г-жа Цветкова получи много въпроси, на които отговори с практически примери и казуси.
За лектора:
Таня Цветкова e създател на Ателие ДЕКОР-социално предприятие. Бакалавър e по Предучилищна педагогика (СУ “Св. Климент Охридски” – София), Магистър “Счетоводство и контрол” (УНСС – София), Магистър по “Публична администрация” – специалност „Управление на Европейски проекти“ (ВСУ – Варна).
За себе си казва, че съчетава логиката на бизнеса и любовта към творчеството. Помага на хора с увреждания да имат възможност за достоен труд. Създава красиви и качествени продукти, които носят ползи и удоволствие на потребителите. Обожава да помага, да дава практични съвети и стимулира хората да се развиват.
0 коментара