Стажантска инициатива 2020

Stajantska_iniciativa_subbrandA1_01_08RED_3_L

Съветът на жените в бизнеса в България в партньорство с А1 обявява началото на Национална стажантска инициатива 2020
Оставаме в България, Zащото успяваме тук.

ЗА КОГО Е ПРОГРАМАТА?

Програмата е насочена към младите таланти от поколението Z (родени в периода 1995 – 2005 г.). Условието е в момента да са стажанти в компаниите, членове на Съвета на жените в бизнеса в България.

КАКВА Е ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА?

ostavame_v_Bulgaria

Искаме да дадем допълнителна стойност на вашия стаж като подкрепим вашето личностно развитие и ви помогнем да се подготвите още по-добре за следващи стъпки в кариерата ви.

КАКВИ СА ПОЛЗИТЕ ЗА ВАС ДА СЕ ВКЛЮЧИТЕ В ПРОГРАМАТА?

В продължение на месец и половина ще имате уникална възможност да:

  • преминете съвсем безплатно няколко високо професионални обучения по soft и hard умения от водещи експерти, с които да надградите своите знания и умения;
  • се запознаете с различни бизнес модели в България;
  • получите пряк досег до до реалната бизнес среда на най-силните местни и международни компании;
  • се включите включите във вдъхновяваща доброволческа инициатива;
  • се запознаете с нови възможности за професионална реализация в различни браншове и индустрии;
  • се запознаете с други млади хора на стаж в успешни компании и да обмените опит;
  • получите официален Сертификат за завършена програма – за стажантите, които участват активно във всички обучения и др.

За да са достъпни за повече участници и с грижа за здравето и безопасността ви, обученията ще се провеждат онлайн и всяко ще е около 1.5 часа. Онлайн обученията ще се провеждат на Skype for business. Записалите се ще получават линк за свързване и ще могат да се включват от всякакви устройства, дори и без да имат инсталиран Skype for business.  Втората част на програмата е присъствена и ще се проведе в зависимост от обстановката в страната.

ЦЕНА   

Пазарната стойност на обученията е висока. Но благодарение на партньорството на А1, участието на стажантите от компаниите, членуващи в Съвета на жените в бизнеса в България, ще е напълно безплатно.     

САМО ЗА ЖЕНИ ЛИ Е ПРОГРАМАТА?

Абсолютно не. Уменията, които ще усвоите и контактите, които ще създадете, са подходящи за всички.

Лектори – стажантска инициатива 2020

любомир иванов

Любомир Иванов  –  Старши мениджър на отдел “Привличане на таланти, обучение и развитие” в А1 България. Любомир притежава богат опит като обучител и фасилитатор. Основната му експертиза се гради на 11-годишния му опит в сферата на телекомуникациите, като е работил в областта на продажбите, след което повече от 7 години в областта на обучението и развитие.  В момента отговаря за позиционирането на компанията, привличането на таланти, внедряването и подобрението на различни програми за професионално развитие и квалификация на служителите, съобразени с новите тенденции в областта на обучението, личностното и кариерно развитие.  Любомир е завършил икономика в Университета за национално и световно стопанство, както и е придобил множество допълнителни квалификации в български и чуждестранни обучителни институции.

ани хира

Ани Хира, консултант бизнес развитие и създател на „ХЮГА БГ“ ЕООД.  Вярвам в силата на човешкия потенциал и от 20-годишният си опит знам, че успехът е резултат от развитие на индивидуалните силни страни и пълноценно реализиране и развитие на талантите на личността, които водят до изграждане на успешен екип и организация. Кариерата ми започна през 1999, а опитът в корпорацията (2005-2014) ме научи как да ползвам и създавам процесите, свързани с управление на хора, целеполагане и управление на представянето, удовлетвореност на служителите и клиентите, изграждане на успешна култура и услуги, както и възможност за професионално и личностно развитие. Опитът в консултантския бизнес (2014-2019) ме научиха, че всеки бизнес, както всеки човек функционира със свое собствено темпо, динамика и устойчивото развитие минава през изграждане на силни личности и успешно интегрирани вътрешни процеси, съобразени с нуждите и изискванията на пазара.

Виктория Блажева

Виктория Блажева е първи вицепрезидент в УниКредит, директор „Връзки с обществеността и комуникации“ на УниКредит Булбанк. Професионалист с опит в стратегическите комуникации, корпоративна култура, онлайн комуникации, организация на събития, управление на бранд, CSR, контакти с медиите, вътрешни комуникации и др. Работила е като журналист във в. „Капитал”, където е писала за ресори банки и финанси, фондови борси и технологии.  Завършила е професионалната програма “Предприемачество и иновации” на Stanford University, Stanford Graduate School of Business. Алумни е на Harvard University, John F. Kennedy School of Government, Executive Education, програма „Стратегически модели за управление на неправителствени организации“. Има степен бакалавър (с почести) от Open University Business School, диплома от програмата на London School of PR и др. В допълнение към професионалните си ангажименти е ръководител на работната група по комуникационна стратегия на Съвета на жените в бизнеса в България и е член на European Association of Communication Directors.

михаела маркова

Михаела Маркова – Регионален мениджър Човешки ресурси за Централна и Източна Европа, в международната компания Брентаг. Сертифициран коуч към международната коучинг федерация (ICF), дипломиран юрист и магистър по управление на човешки ресурси.  Зад гърба си има редица реализирани проекти, касаещи обучения на нови служители на различни тематика – продажби, маркетинг, стратегия и развитие, специфични програми за работа, интегриране на нови служители в компанията, откриване и развитие на таланти, както и изграждане на вътрешнофирмена Лидерска Академия.  Работата и е свързана с ежедневна комуникация между служители от Източна и Централна Европа, където се налага да прилага целия натрупан опит и знания в реални ситуации, което прави задачата и вълнуваща, интересна и много отговорна.

Теодора Девлетян

Теодора Девлетян – Експерт „ Привличане на таланти“ в А1 България. Теодора притежава богат опит в сферата на HR с фокус върху рекрутмънт в сферата на IT и телекомуникации. Нейната експертиза е на база не само практика в сферата, но и от теоретична гледна точка, придобита чрез Магистратура по управление на човешките ресурси от Университета в Грьонинген, Холандия. Водела е множество обучения за ефективна бизнес комуникация, презентационни умения и умения за провеждане на интервю.

Бойка Джартазанова

Бойка Джартазанова – от 2010 г. част от екипа на А1 България, а към днешна дата в ролята на Експерт „Привличане на таланти“.  „Работя в сферата на телекомуникациите повече от 14 г. и мога твърдо да заявя, че опитът ми в бранша разви не само професионалната ми експертиза, но и самата мен като личност. Имах късмета да стартирам своята кариера в голяма корпоративна среда, като натрупаните знания в областта на обслужването на клиенти ми помагат и до днес при управлението на взаимоотношенията с вътрешните ми партньори. През последните 8 години имам удоволствието да съм част от екипа, който успешно привлича най-талантливите кадри у нас, за да им даде шанс за реализация и кариерно развитие в най-динамичната бизнес среда. Опитът ми включва подбор на професионалисти в различни области (Продажби, Финанси, Телекомуникации, Обслужване на клиенти), кариерно консултиране, провеждане на обучения за развитие на меки умения, Employer branding, организиране на събития и други. Въпреки дългогодишния ми опит в сферата и многото преодолени предизвикателства, вярвам, че най-вълнуващото тепърва ще ми се случва и с нетърпение очаквам да го изживея.“

Women In Business