Бъдещите предприемачи, участващи в Бизнес академията BASE, която продължава в Благоевград, се запознаха с темата „Проучване на пазара“. Основните принципи на пазарното проучване бяха представени от Боряна Великова-Тошева, предприемач, съсобственик и управляващ директор на АКВАБАР и лектор в Софийския университет „Св. Климент Охридски“.
Лекцията предизвика огромен интерес сред участниците, които имаха възможност да разберат какво стои зад термините „иновация“, „добавена стойност“, „пазарна приложимост“, както и да упражнят наученото по отношение на подготовката и провеждането на проучване на пазара.
Боряна Великова – Тошева акцентира върху това как се създават нови продукти или услуги, които да допринесат за социална промяна, необходима за развитие на средата и поведението на потребителите и носят ползи за обществото.
Участниците в Академията за предприемачи се включиха активно в състезанието по иновации, където представиха по групи страхотни решения.
Използвайки реални казуси за напитките “FRESHKO“, бъдещите предприемачи проследиха пътя на успеха – от рисковете и условията от генериране на идеята, през отделните етапи на развитие и разширяване на бизнеса до валидиране на пазар, проблем, бизнес идея и продукт. За финал всички имаха възможност и да опитат вкусните и здравословни сокове, произведени от фирмата на лекторката – АКВАБАР.
За лекторa:
Боряна Великова – Тошева е съосновател на единствената в България компания за студена пастьоризация на храни и напитки под високо налягане – АКВАБАР ООД. С помощта на иновативна технология се произвеждат минимално обработени, по-натурални и по-здравословни продукти.
Завършва висшето си образование в Германия с бакалавърска степен по Администрация и управление от Университета Констанц, както и магистърска степен по Европеистика от Университета Хумболт. След придобиването на ценен опит в чужбина се връща в България и работи по международни проекти в държавния и в частния сектор. В свободното си време e лектор по „Социално предприемачество“ в Стопански факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ и с радост споделя своя опит с младите предприемачи.
0 коментара