BASE Габрово – Модул 5

май 30, 2022Новини0 коментари

Маркетингът като пътешествие, а и като луда надпревара в Новата реалност

В последната седмица от месец май участниците в #BASE Габрово се „потопиха“ в необятния и вълнуващ свят на рекламата и маркетинга.

Гергана Иванова – основател и собственик на The Smarts, Параграф 22, Shoots и член на Управителния съвет на Съвета на Жените в Бизнеса по увлекателен и забавен начин представи тази очаквана и предизвикваща особен интерес тема.

Участниците стартираха с представяне на своите задачи с тема „Как бих се представил, ако съм марка?“. Гергана Иванова акцентира, че маркетингът нее само пътешествие, но и луда надпревара в Новата реалност и запозна предприемачите с :

  • Правилата на 4-те „Р“;
  • Стъпките за избор на  канали за дистрибуция;
  • Комуникационната стратегия и колко е важно посланието към правилната аудитория.

Участниците сформираха групи и подготвиха маркетинг анализ на 4-те „P“- като този път имаха вдъхновяващото задание да промотират любимия си град Габрово.

За лектора:

Гергана Иванова е основател и партньор на комуникационната група The Smarts, в която влизат творческата агенция The Smarts, медиа агенция IQMedia, ПР агенция Параграф 42 и продуцентското студио Shoot!. Има над 21 години опит в българската комуникационна индустрия. Гергана Иванова е член на УС на Съвета на Жените в Бизнеса в България и на УС на БДВО.

През 2008 година заедно със своя колега Радо Бимбалов основават The Smarts, независима творческа агенция, която днес е сред водещите на пазара. Сред клиентите на групата са редица големи български и чужди рекламодатели и техните марки. Агенцията е многократно награждавана за рекламна ефективност на конкурса Effie Bulgaria, носител е на три награди ЕPICA от международния конкурс EPICA AWARDS, както и на награди от националния фестивал за реклама ФАРА.

а

0 коментара

Women In Business