Маркетингът като пътешествие, а и като луда надпревара в Новата реалност
В последната седмица от месец май участниците в #BASE Габрово се „потопиха“ в необятния и вълнуващ свят на рекламата и маркетинга.
Гергана Иванова – основател и собственик на The Smarts, Параграф 22, Shoots и член на Управителния съвет на Съвета на Жените в Бизнеса по увлекателен и забавен начин представи тази очаквана и предизвикваща особен интерес тема.
Участниците стартираха с представяне на своите задачи с тема „Как бих се представил, ако съм марка?“. Гергана Иванова акцентира, че маркетингът нее само пътешествие, но и луда надпревара в Новата реалност и запозна предприемачите с :
- Правилата на 4-те „Р“;
- Стъпките за избор на канали за дистрибуция;
- Комуникационната стратегия и колко е важно посланието към правилната аудитория.
Участниците сформираха групи и подготвиха маркетинг анализ на 4-те „P“- като този път имаха вдъхновяващото задание да промотират любимия си град Габрово.
За лектора:
Гергана Иванова е основател и партньор на комуникационната група The Smarts, в която влизат творческата агенция The Smarts, медиа агенция IQMedia, ПР агенция Параграф 42 и продуцентското студио Shoot!. Има над 21 години опит в българската комуникационна индустрия. Гергана Иванова е член на УС на Съвета на Жените в Бизнеса в България и на УС на БДВО.
През 2008 година заедно със своя колега Радо Бимбалов основават The Smarts, независима творческа агенция, която днес е сред водещите на пазара. Сред клиентите на групата са редица големи български и чужди рекламодатели и техните марки. Агенцията е многократно награждавана за рекламна ефективност на конкурса Effie Bulgaria, носител е на три награди ЕPICA от международния конкурс EPICA AWARDS, както и на награди от националния фестивал за реклама ФАРА.
0 коментара