Четвъртата тема от BASE Габрово бе посветена на уменията за подготовка и провеждане на проучване на пазара
Четвъртата тема от BASE (Бизнес академията за стартиращи предприемачи) в гр. Габрово бе „Проучване на пазара“ с лектор Боряна Великова-Тошева, предприемач, основател на АКВАБАР, лектор в Софийски университет „Св. Климент Охридски“
По интерактивен начин бяха представени подготовката и провеждането на проучване на пазара, както и какво стои зад термините иновация, добавена стойност, пазарна приложимост.
Особен акцент бе как се създават нови продукти или услуги, които да допринесат за социална промяна, необходима за развитие на средата и поведението на потребителите и носят ползи за обществото.
Участниците в Академията за предприемачи се включиха особено активно в състезанието по иновации, където представиха по групи страхотни и иновативни решения и получиха свежи награди.
Проследиха пътя на успеха – от рисковете и условията от генериране на идеята, през отделните етапи на развитие и разширяване на бизнеса, валидиране на пазар, проблем, бизнес идея и продукт през реални примери и практически казуси за соковете “FRESHKO“. За финал ги дегустираха с голямо удоволствие и настроение.
За лектора:
Боряна Великова е съосновател на единствената в България компания за студена пастьоризация на храни и напитки под високо налягане – АКВАБАР ООД. С помощта на прилаганата иновативна технология се произвеждат минимално обработени, по-натурални и по-здравословни продукти.
Завършва висшето си образование в Германия с бакалавърска степен по администрация и управление от Университета Констанц, както и магистърска степен по европеистика от Университета Хумболт. След придобиването на ценен опит в чужбина, се връща в България и работи по международни проекти в държавния и частния сектор. В свободното си време e лектор по „Социално предприемачество“ в Стопански факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ и с радост споделя своя опит с младите предприемачи.
0 коментара