Темата на Модул 4 на Бизнес академията за стартиращи предприемачи в гр. Велико Търново бе „Маркетинг и реклама“. Лекторът Георги Малчев представи по атрактивен начин разнообразните съвременни маркетингови концепции и подходи с конкретни примери и илюстрации.
Обучението се проведе на 20 септември 2021г., като предварително участниците получиха линкове към Маркетинг колонката на Xplora в списание „Твоят Бизнес“, за да се запознаят с темите „Какво е маркетинг“, „Ключови подходи в маркетинга“, „Конкретни грешки за избягване“, „Препоръчани стъпки“.
Започвайки от ключови маркетингови принципи и технологии, лекторът акцентира на основната цел на маркетинга, а именно „промяна на поведението на потребителите в желана от тях посока, по печеливш за компанията начин“, според маркетинговия гуру Сет Годин.
Участниците преминаха през шестте базисни стъпки в маркетинга, като се спряха на важните микромоменти стартирайки от I want to know през I want to do до I want to buy.
Разгледаха модела „KISS- Keep-Improve-Start and Stop“ и неговото приложение в различни ситуации.
Г-н Малчев представи най-актуалните книги в областта на маркетинга и продажбите, като двама от най-активните участници спечелиха две от тях. През приложението kahoot всички взеха участие в кратък тест по темата. Блага Вълчева постигна най-висок резултат на теста и получи голямата награда – участие в 17-модулната програма на Xplora Academy. Цвети Иванова, Вяра Генева и Деси Караманова спечелиха участие в един безплатен модул на Академията.
За лектора:
Георги Малчев е управляващ съдружник на Xplora, управител на Xplora Academy, с над 25 години опит в стратегически, тактически и оперативен маркетинг, участващ в развитието на дигиталното присъствие на над 150 компании .
0 коментара