На 07 Септември 2021г. се проведе Модул 2 на Бизнес академията за стартиращи предприемачи в гр. Велико Търново. Обучението бе посветено на темата „Проучване на пазара“, а участниците научиха тънкостите при събиране на информация за клиентите и конкурентите си от Албена Димитрова, собственик и управител на рекламна къща Factor BG.
По време на сесията Албена Димитрова разкри кой е ключът към намиране на отговорите на следните въпроси:
- Кои са моите клиенти?
- Какво е моето послание?
- Кои са моите конкуренти?
Така участниците научиха как да определят потенциалните си клиенти като дефинират идеалния клиент за бизнеса си, създадат карта на поведението му, и придобиха знания как да изградят доверие у потребителите и да се учат от успеха на конкурентите си.
Лекторът подчерта че всички успешни бизнеси са започнали от клиентите, техните нужди и проблеми и ключово за успеха на всяка компания е да предостави решение на проблема на правилния клиент в правилния момент.
В настоящото издание на бизнес академията участници са 25 предприемачи от Велико Търново, Горна Оряховица и региона. Сферите им на дейност са разнообразни- дизайн и декорация, дигитална търговия и електронни услуги, туризъм и хотелиерство, образование и социални дейности, производство на натурални продукти, здравословни добавки и др. Активна част от участниците са представители на Задругата на Самоводската чаршия- сладкари, кожари, тъкачи, майстори на ювелирни изделия.
За лектора:
Албена Димитрова е собственик и управител на рекламна къща Factor BG, активен член на СЖББ. Завършила е магистърската си степен със специалност „Маркетинг и реклама“ в Университета за национално и световно стопанство и притежава 20 годишен опит в областта. Привърженик е на здравословния начин на живот и практикува йога в свободното си време.
0 коментара