Лекцията за „Цени и ценообразуване“ от Модул 10, представена от Мария Мирославова, ръководител Търговски промоции на нехранителен сектор в Лидл България, представи на участниците в BASE програмата как е правилно да се формира продажната цена на един продукт или услуга. Бяха разгледани основните елементи, които трябва да се вземат предвид при решението за ценовото позициониране на пазара на даден продукт. Изхождайки от собствения си опит и с няколко конкретни примера лекторът посъветва участниците как да бъдат по-конкурентни на пазара, на който оперират. Интерес предизвика примерът с бизнес модела и начина на ценообразуване на един български производител на мед от регион Ловеч.
Мария Мирославова е част от екипа на Лидл от началото на 2010 г., още преди стартирането на бизнес дейността на Лидл в България. Започва в Лидл Германия, след това продължава в Лидл Австрия и в началото на 2011 се завръща в България, за да стане част от екипа на отдел Търговски промоции нехранителни стоки. Пет години е Ръководител асортимент, а през последните 5 години ръководи отдела „Търговски промоции нехранителни стоки“ за България. Преди да стане част от екипа на Лидл България е работила в международна HR компания. Смята, че освен да познаваш отлично процесите, за успеха е изключително важно да си адаптивен, стратегически ориентиран и да знаеш как ефективно функционира даден механизъм.
0 коментара