Пазарно проучване, ценови тактики и маркетинг бяха темите на лекциите в BASE в края на април

май 14, 2024Новини0 коментари

Как се прави пазарно проучване? Как да определим цените на стоките и услугите, които предлагаме? Как да изградим и популяризираме собствен бранд? Отговорите на тези ключови бизнес въпроси, част от програмата на BASE – Благоевград, бяха представени в последните три модула на академията, провели се в края на април.

Лекторът Боряна Великова – Тошева, предприемач, съсобственик и управляващ директор на АКВАБАР, запозна курсистите с основните принципи на подготовка и провеждане на пазарното проучване – от появата на бизнес идеята до нейното реализиране в тематична лекция. Курсистите научиха също какво стои зад дефинициите „иновация“, „добавена стойност“ и „пазарна приложимост“, както и упражниха наученото по отношение на подготовката и провеждането на проучване на пазара. Боряна Великова – Тошева акцентира върху темата за създаване на нови продукти или услуги, които да допринесат за социална промяна, необходима за развитие на средата и поведението на потребителите и носят ползи за обществото. Участниците в Академията за предприемачи се включиха активно в състезанието по иновации, където представиха по групи интересни решения и получиха свежи награди.

В следващия модул Таня Цветкова, социален предприемач, консултант по разработване на европейски проекти и основател на АТЕЛИЕ ДЕКОР въведе курсистите в темата „Цени и ценообразуване“. Тя обясни как се определя най-добрата цена на стоките и услугите, които предлагаме, какво е минимална и максимална продажна цена и какви ценови тактики да прилагаме.

Лекцията, традиционнo чакана с голям интерес в академията – „Маркетинг и реклама“, беше представена от Гергана Иванова, управляващ съдружник в комуникационната група The Smarts и дългогодишен професионалист в сферата на рекламата. В презентацията си тя разкри процесите, които стоят зад изграждането на бранд. Курсистите научиха също кои са основните елементи на маркетинговия план и как да разработят цялостна комуникационна стратегия. След лекционната част те бяха разделени на 4-ри работни груби и направиха забавно упражнение с идеи за туристически бранд, който рекламира Благоевград.

а

0 коментара

Women In Business