Маркетинговият подход към цените бе акцент в модул 8 от Бизнес академията за стартиращи предприемачи в гр. Велико Търново. Групата активно участва в сложната, но много важна тема, свързана с това как да се формират пазарно-ориентирани цени на продуктите и услугите. Лектор бе Надежда Димитрова, маркетинг директор в „Престиж-96”.
Някои от въпросите, които бяха засегнати по време на обучението:
✅ Какво е важно за нашите клиенти? Какво е тяхното възприятие към продукта и цената?
✅ Как се определя цената? Каква е разликата между цена и стойност?
✅ Какви тактики се прилагат за определяне на цените?
Участниците получиха и съвети от практиката, свързани с ясното и атрактивно изписване на цената.
В настоящото издание на BASE участват 24 предприемачи от Велико Търново, Горна Оряховица и региона с разнообразни сфери на дейност – дизайн и декорация, дигитална търговия и електронни услуги, туризъм и хотелиерство, образование и социални дейности, производство на натурални продукти, здравословни добавки и др. Активна част от участниците са представители на Задругата на Самоводската чаршия – сладкари, кожари, тъкачи, майстори на ювелирни изделия и др.
За лектора:
Надежда Димитрова е маркетинг директор в „Престиж-96” от началото на 2021 г. В компанията е от повече от 4 години, като заема позициите мениджър бизнес развитие и ръководител на отдел „Ключови клиенти”. Преди това работи 14 години в Henkel България и натрупва солиден опит в сферите маркетинг, продажби и мениджмънт.
0 коментара