На 09 юни 2021г. се проведе петият модул от Бизнес академията за стартиращи предприемачи в гр. Троян. Лекцията бе посветена на темата „Маркетинг и реклама“, а участниците бяха въведени в маркетинга, неговите принципи и движещи сили от Гергана Иванова, управляващ партньор в рекламна агенция „The Smarts Group“ и член на УС на Съвета на жените в бизнеса в България.
Обучението премина със следната програма:
- Изграждане на моята марка
- Маркетингов план
- Как да рекламирам продукта или услугата си?
- Дигитални инструменти
- Маркетингова кампания
Маркетингът е основен инструмент за увеличаване на продажбите и е необходим за всеки бизнес, независимо от неговия размер и обхват. Курсът покри основните принципи на маркетинга, а именно:
- 4 „П“ на маркетинговия микс
- Изграждане на маркетингова стратегия и маркетинг план
- Комуникационна стратегия – анализ на аудиторията и извеждане на послания
- Избор на канали за комуникация и реализация
По време на обучението бяха представени с практически примери как маркетинг теорията се прилага на практика. Участниците преминаха през практически задачи и работиха в четири групи по определяне на меркетинговия микс, които ще им бъдат от полза при изграждането на техните бизнес проекти.
Модул 6 от BASE програмата ще се състои на 16 юни 2021г. с тема „Цени и ценообравуване„ и лектор Александър Грозданов, създател на Dextrophobia Rooms.
За лектора:
Гергана Иванова е основател и партньор на комуникационната група The Smarts, в която влизат творческата агенция The Smarts, медиа агенция IQMedia, ПР агенция Параграф 42 и продуцентското студио Shoot!. Има над 20 години опит в българската комуникационна индустрия. През 2008 година заедно със своя колега Радо Бимбалов основават The Smarts, независима творческа агенция, която днес е сред водещите на пазара. Сред клиентите на групата са редица големи български и чужди рекламодатели и техните марки. The Smarts подкрепя безвъзмездно и редица каузи в три основни направления – защитата на деца в неравностойно положение, борбата с тютюнопушенето и развитието на изкуството у нас. През 2017 година The Smarts слагат официалното начало на Практика, програма за обучение и вдъхновение в областта на комуникациите. Агенцията е многократно награждавана за рекламна ефективност на конкурса Effie Bulgaria, носител е на три награди ЕPICA от международния конкурс EPICA AWARDS, както и на награди от националния фестивал за реклама ФАРА. Гергана Иванова е член на УС на „Съвета на Жените в Бизнеса в България“ и на УС на БДВО. Възпитаник e на Английската езикова гимназия в гр. Бургас и Историческия факултет на Софийския университет „Св Климент Охридски“. Управленския си опит затвърждава в Executive Management Program към BEIED (2006-2007 г.). През 2017-2018 година завършва Executive Transition Program на ESMT Berlin.
0 коментара