Костинброд 2024

Девето издание на академията за стартиращи предприемачи BASE


Проектът на     Сдружение „Асоциация на Българските Лидери и Предприемачи“  и Сдружение „Съвета на жените в бизнеса в България“   с подкрепата  от Община КОСТИНБРОД,  представлява иновативен курс за обучение, който е НАПЪЛНО БЕЗПЛАТЕН, както за жени, така и за мъже
.

Бизнес Академията за стартиращи предприемачи е уникална АКАДЕМИЯ,   включваща както теория, така и практически занимания, лекционен курс изнесен от изтъкнати и успешни дами, доказали се с успехи и признание  в бизнеса и обществото ни.

Програмата на  BASE има за цел, да насърчи хората да инициират свой собствен бизнес, или ако вече имат собствена предприемаческа дейност, да я доразвият и разширят. По този начин се стимулира и цялостното подобряване на бизнес средата в града и  региона.

Бизнес Академията за Стартиращи Предприемачи – BASE  се състои от 13 лекционни курса, които ще се провеждат всяка сряда от 17.30 до 20.30 ч. за периода от 23.10.24 до 05.02.25 г.,

Официалното откриването на BASE КОСТИНБРОД  ще бъде 23.10.24 г.,  от 17  часа

в зала на Общински съвет Костинброд   с лекцията на г-жа Лидия Шулева,  бивш вице премиер, евродепутат и член на УС на Съвета на Жените в Бизнеса в България.

Освен умения за построяване на основните на бизнес, участниците в курса ще усвоят методи за оценка на бизнес идея, управление на финанси и изработване на бизнес план.

Обучението завършва с представяне на бизнес плановете на участниците, които ще бъдат оценени от компетентно жури. Предвиден е и награден фонд.

ЗАВЪРШИЛИТЕ УСПЕШНО ПОЛУЧАВАТ СЕРТИФИКАТ ОТ АСОЦИАЦИЯ НА БЪЛГАРСКИТЕ ЛИДЕРИ ПРЕДПРИЕМАЧИ  И СЪВЕТА НА ЖЕНИТЕ В БИЗНЕСА В БЪЛГАРИЯ.

Сертификатът се получава при  посещения на минимум 10 лекции от общо 13 такива.

Местата за курса са ограничени, ще се спазва правилото по ред на получени Заявления по образец, като ще се спазва правилото, „който свари той ще изпревари“.

Заявки за записване могат да бъдат подавани на email от 25.09.24 г. до 21.10 .24 г. на следният имейл адрес: sonya.demireva@womeninbusiness.bg

ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ може да се изтегли от тук

ЗАЯВЛЕНЕТО МОЖЕ ДА БЪДЕ ПОЛУЧЕНО и след изпращане на  искане за   получаване на  заявление на имел адреса на: sonya.demireva@womeninbuseness.bg

Потвърждение за получено заявление по образец могат да получат и телефон: 0894 533 579

ОРГАНИЗАТОР НА  BASE:  СЪВЕТ НА ЖЕНИТЕ В БИЗНЕСА В БЪЛГАРИЯ С ЛЮБЕЗНОТО СЪДЕЙСТВИЕ НА ОБЩИНА КОСТИНБРОД

 

Програма – BASE Костинброд 2024/2025

ТЕМА ДАТА ЛЕКТОР
I. Предприемачество. Какво е това?
Защо предприемачеството е ценно? Къде се крие ключът към успеха? Характеристики на успешния предприемач. Мотиви за предприемаческа дейност. Предприемаческия процес „на бързи обороти“ – от А до Я. Откриване на благоприятни предприемачески възможности.
23.10.2024 Лидия Шулева    
бивш вицепремиер, собственик на  Business Intellect, член на УС на СЖББ
II.

Предприемачество. Раждане и развитие на предприемаческата идея. Откъде да започнем?  
Раждане и развитие на предприемаческата идея. Събиране на факти. Пазарно проучване.

Бизнес план –защо пишем, за кого пишем бизнес план? BUSINESS MODEL CANVAS.

Продукт/услуга – характеристики, жизнен цикъл…

30.10.2024

Соня Демирева

Aдминистративен директор на СЖББ, консултант и бивш директор ПРОДАЖБИ на УникредитБулбанк

III. Проектите BASE
Какво трябва да знаем? Как да организираме подготовката на проекта? Етапи на подготовка. Добрите примери и успешни бизнес модели. Какви грешки се допускат? Как да подготвим презентацията си? Финансиране на проекти. Къде да търсим информация и как да се подготвим?
06.11.2024 Александър Грозданов
създател и собственик на Dextrophobia Rooms
IV. Проучване на пазара
Верни ли са моите очаквания? Кои са моите клиенти? Идеалният клиент. Карта за поведение на клиента.Какво е моето послание? Кои са моите конкуренти? Социални мрежи
10.11.2024 Боряна Великова
съосновател на АКВАБАР
V.

Финансово планиране на бизнеса.Финансиране и финансови инструменти.Достъп до финансиране и финансови инструменти. Бизнес план.                                 Прогноза за продажбите, отчитане и анализ на продажбите. Печалба, разпределение на печалбата, рентабилност. Ресурсно осигуряване на предприемаческата дейност. Кредити и финансиране, лични финанси. Вземане на правилни финансови решения.

20.11.2024

Надя Захариева              

Америка за България Програмен Директор Бизнес, предприемачество и технологии

VI.

Продажби                                                                                     Къде е пункта ми за продажби ? Как да го избера, организирам и устоя? Набиране на потенциални клиенти и продажби. 

27.11.2024

Калина Станчева

Предприемач, собственик на консултантска компания за европейско и др. грантово финансиране

VII. Цени и ценообразуване
Коя е добрата цена? Как да я определя? Ценови тактики и принципи.Минимална и максимална продажна цена. Как да си определим цената ? Организация на производството.
04.12.2024 Таня Цветкова
социален предприемач, основател на Ателие ДЕКОР – социално предприятие, консултант по разработване и управление на европейски проекти
VIII. Маркетинг и реклама
Изграждане на моята марка. Маркетингов план. Как да рекламирам продукта или услугата си? Дигитални инструменти. Маркетингова кампания.
11.12.2024 Гери Иванова           
управляващ сътрудник The SMARTS, член на УС на СЖББ
IX. Правни аспекти
Избор на юридическа форма. Регистриране, права и задължения на дружеството. Закриване, ликвидиране на търговско дружество. Работа с институциите. Регистрационни и разрешителни режими.
18.12.2024 адв. Габриела Велинова        управляващ съдружник в Адвокатско сдружение Фортекс Лигъл Сървисис, председател на Алумни клуба на СЖБ
X. Счетоводство на фирмата и данъци.
Защо е важна да сте наясно с счетоводството. Задължения за водене на счетоводство. Счетоводни документи и съхранение на счетоводна информация. Заплати и социално осигуряване. Видове данъци и данъчни облекчения. Възвращаемост.
08.01.2025 Евелина Макрис, Валентин Манев
ТЕД КОНСУЛТИНГ
XI. Човешки ресурси
Кои са хората от които се нуждая, за да работи фирмата, роли и отговорности, длъжностно изграждане. Формиране и развитие на екипа. Управление на времето.
15.01.2025

Зоя Паунова

Генерален почетен консул на Швеция и бивш генерален директор на Астра Зенека и Валерия Дойчева, старши експерт Развитие и ангажираност, Лидл България.

XII. Презентационни умения
Умения за водене на преговори. Техники за представяне и защити на проекти. Представяне на проекти пред финансиращи институции и потенциални инвеститори.
22.01.2025 Кристина Крънчева 
oсновател и управител на CM Consulting
XIII. Представяне и защита на бизнес плановете пред експертно жури. Излъчване на победители. Награждаване. Какво следва? 05.02.2025 Организатор Соня Демирева 
Women In Business