Завършила съм University of Portsmouth , специалност Хотелиерски Мениджмънт и Cardiff Metropolitan University (MBA).
Работя в Гранд Хотел София от 7 години. Започнах като стажант, администратор рецепция,отговорник смяна, а сега съм Фронт Офис Мениджър.
За мен е важно човек постоянно да се развива. Всеки ден научаваме нещо ново,което ни обогатява, разширява мирогледа ни и ни прави конкурентни в непрестанно променящата се бизнес среда.
С какво смятате, че ще Ви помогне обучението в Лидерската академия?
Вярвам, че обучението в Лидерската Академия ще ми предостави възможност да усъвършенствам определени качества, необходими за позицията, която заемам. За мен, като Фронт Офис Мениджър, ще бъде полезно и интересно да науча повече за това, как да използвам,контролирам и разбирам емоцията(както моята, така и тази на хората, с които контактувам); как да развия потенциала на хората от екипа ми и как да ги мотивирам за постигането на по-добри резултати.
Имам желание да разширя познанията си за ефективната комуникация, екипната работа, креативността и гъвкавостта при вземането на решения и разрешаването на проблеми. В хотелиерството, работата с хора е интересна и обогатяваща, а ефективното общуване е наука,която изисква определени познания и умения, необходими, за прилагането й в работна среда.
След преминаването на шестте модула ще бъда по-уверена в тези си качества, а също така ще имам възможността да се запознаяи контактувам с много интересни дами от различни сфери на бизнеса.
0 коментара