Милена Драгийска

Милена Драгийска управлява Лидл България от 2007 г., когато веригата стъпва на българския пазар. Започва кариерата си в Lidl Германия през 2002 г. като регионален мениджър продажби за регионите Щутгарт и Карлсруе, след което продължава професионалното си развитие в централата на Lidl, където отговаря за различни международни проекти за Lidl International. Член е на Управителния съвет на Германо-Българската индустриално-търговска камара и на УС на Съвета на жените в бизнеса в България.

Коментари

Последни новини

BASE Габрово – Модул 4
Четвъртата тема от BASE Габрово бе посветена на уменията за подготовка и провеждане на проучване на пазара Четвъртата тема от BASE (Бизнес академията за стартиращи предприемачи) в гр. Габрово бе „Проучване на пазара“ с лектор...
Прочетете повече
BASE Габрово – Модул 3
Добрите примери и успешните бизнес модели бяха акцент в програмата на Модул 3 Александър Грозданов, създател и собственик на Dextrophobia rooms бе лектор на третия по ред модул от BASE (Бизнес академията за стартиращи предприемачи)...
Прочетете повече
Пролетно събитие за женско лидерство
На 11 май в резиденцията на търговския съветник към посолството на Австрия се проведе работна среща на тема Женското лидерство. Участници бяха дамски бизнес организации и австрийския бизнес кръг в България. Срещата на тема “Female...
Прочетете повече