Лектори BASE Троян

Стефания Темелкова

Стефания Темелкова е преподавател по маркетингова комуникация в Нов български университет. Има магистърска степен „Управление на връзки с обществеността” от НБУ, а през 2013 г. защитава докторска степен с темата „Брандингът на България при конкуренцията на туристическите пазари”, Международни икономически отношения.
Тя има богат практически опит в сферата на Маркетинговите комуникации. Води курсове в областта на рекламата, интегрираните маркетингови комуникации (IMC)  връзки с обществеността, основи на маркетинга и стратегически маркетинг.
Изследователските и научни интереси на д-р Темелкова са насочени в областта публичните и маркетинговите комуникации и как те въздействат на потребителските решения, влияние на комуникационните техники за изборите на потребителите. Въздействието на комуникациите върху перцепцията на публиките. Занимава се с теми като National branding, Content marketing and Business development, публикува своите изследвания в редица списания и професионални, и академични издания. Автор на три учебника – Рекламна политика, Интегрирани маркетингови комуникации, Изграждане на имидж на туристически дестинации. Гост-лектор в M3 College, American University in Bulgaria, 9 Academy, и по програма “Erasmus +” в Kujawy and Pomorze University in Bydgoszcz, Poland.

Лидия Шулева

Лидия Шулева е управляващ партньор на консултантската компания „Бизнес Интелект“. Работила е като изпълнителен директор на Албена Инвест Холдинг. Била е Заместник Министър Председател, Министър на труда и социалната политика, Министър на икономиката, Депутат в Европейския и Българския парламенти. Лидия Шулева има повече от 25 години опит като бизнес и финансов консултант и мениджър. Понастоящем работи като консултант, ментор и коуч.
Лидия Шулева има магистърски степени по електроника и финанси,  и множество специализации в страната и в чужбина, вкл. в Harvard Kennedy School. Председател на Специализирана комисия „Икономическо развитие“ към ГБТИК. Член е на Международната коуч асоциация ICF и на ICF България. Носител на Световната награда на ООН за „Хора, които променят света“.

Албена Димитрова е собственик и управител на рекламна къща Factor BG. Завършила е магистърската си степен със специалност „Маркетинг и реклама“ в Университета за национално и световно стопанство и притежава 20 годишен опит в областта. Привърженик е на здравословния начин на живот и практикувам йога в свободното си време.

Ганета Цолова е собственик и управител на малка консултантска фирма за счетоводни услуги и данъчни консултации. Притежава икономическо образование от Университета за световно  стопанство. Професионално се занимава с данъци, счетоводство и финанси в сферата на данъчната администрация, частния сектор и държавна администрация. През 2020 година Ганета е един от финалистите в BASE Ловеч, където разработва проект за малка ферма за екологично оранжерийно зеленчукопроизводство, който вече е стартирал. Участва в програмата BASE, защото желае да споделя с участниците опита си в областта на корпоративните финанси и счетоводство.

Гергана Иванова е основател и партньор на комуникационната група The Smarts, в която влизат творческата агенция The Smarts, медиа агенция IQMedia, ПР агенция Параграф 42 и продуцентското студио Shoot!. Има над 20 години опит в българската комуникационна индустрия. През 2008 година заедно със своя колега Радо Бимбалов основават The Smarts, независима творческа агенция, която днес е сред водещите на пазара. Сред клиентите на групата са редица големи български и чужди рекламодатели и техните марки. The Smarts подкрепя безвъзмездно и редица каузи в три основни направления – защитата на деца в неравностойно положение, борбата с тютюнопушенето и развитието на изкуството у нас. През 2017 година The Smarts слагат официалното начало на Практика, програма за обучение и вдъхновение в областта на комуникациите. Агенцията е многократно награждавана за рекламна ефективност на конкурса Effie Bulgaria, носител е на три награди ЕPICA от международния конкурс EPICA AWARDS, както и  на награди от националния фестивал за реклама ФАРА. Гергана Иванова е член на УС на „Съвета на Жените в Бизнеса в България“ и на УС на БДВО. Възпитаник e на Английската езикова гимназия в гр. Бургас и Историческия факултет на Софийския университет „Св Климент Охридски“. Управленския си опит затвърждава в Executive Management Program към BEIED (2006-2007 г.). През 2017-2018 година завършва Executive Transition Program на ESMT Berlin.

Александър Грозданов е роден в гр. София и следва „Компютърни науки“ във Факултета по Математика и информатика в СУ. Започва кариерата си като консултант по ИКТ проекти за телеком оператори, като работи по две години по проекти в Белгия и Молдова. В последните 7 години е съосновател и изпълнителен директор на първите в България стаи на загадките – Dextrophobia Rooms. Програмен лидер е на програма BASE Sofia и подпомага алумни мрежата на програмата.

Алек вярва, че иновацията може да се крие, както във високите технологии, така и в ­­­­на вид по прости неща като креативен подход при избор на локация, позициониране или извършване на процесите в компанията. Откриването на тази иновация е плод на задълбочено проучване и анализ на потребителското поведение, а правилното му приложение води до конкурентно предимство, изграждащо основите на новия бизнес. Опитът му показва, че водещи за последващата устойчивост на бизнеса са постоянния фокус и качество, заедно с мотивация на ръководния екип.

Адвокат Велинова е завършила Юридическия факултет на Софийския университет „Свети Климент Охридски“. Притежава над 10 години опит в сферата на събирането и управлението на вземания, както и в областта на корпоративното право, облигационното и търговското право. През 2014г. става главен юридически съветник на компаниите от групата “Фронтекс”. Сертифициран медиатор към Центъра за спогодби и медиация към СРС и СГС и заместник председател на Центъра в периода Март 2018г. до Март 2019г. Съосновател на Правна Комисия към Асоциацията на Колекторските агенция в България с основен фокус към законодателни инициативи, касаещи сектора по събиране и управление на вземания в България и Европейския съюз. Член Асоциация на жените предприемачи в България “Селена” и лектор на инициативи на Асоциацията във връзка с насърчаването на предприемачеството при жените.

През 2019г. – 2020г. завършва Лидерска академия към Съвета на жените в бизнеса и става съосновател и председател на Алумни клуб към Лидерска академия на Съвета на жените в бизнеса.

Адвокат Велинова Управлява и представлява адвокатското съдружие „Фронтекс Лигъл Сървисис” („ФЛС“) – водеща адвокатска кантора в България с 8-годишен опит в областта на търговското и облигационното право, както и в събирането и управлението на вземания. Дългогодишната успешна практика на „Фронтекс Лигъл Сървисис” създава спокойствие и увереност в клиентите, защото предлага индивидуален подход към всеки казус и нестандартни и креативни решения за разрешаването му.

Георги Христов e собственик на пивоварната компания “Feel Good” и е създател на крафт бирата „Айляк“. По професия е финансов анализатор, но развива вкус към добрата бира, докато учи във Франция и обикаля Европа. След кратък престой в корпоративния свят (работи като одитор в Ernst & Young) – и след като изчита всичко за пивоварство, до което успява да се добере – решава да се занимава с производство на крафт бира. Следват експерименти на готварската печка вкъщи, а по-късно и инвестиция в домашна пивоварна. Приятелите му са първите дегустатори, а първите продажби започват едва след като Георги достига до формула, която постига перфектен баланс между аромат, горчивина и плътност.
Смята, че най-важното за успех в предприемачеството е човек да не се предава и да пробва да почука на всяка врата. Да вярва в идеята си и да я отстоява твърдо. Да знае, че всеки ден, в който полага усилие да развива начинанието си, ще бъде ден, в който е научил нещо ново и това знание ще остане, дори сегашният му бизнес да не бъде финансово успешен.

Надя Захариева е Програмен директор, „Бизнес, предприемачество и технологии“ във Фондация „Америка за България“.  Завършила Международни икономически отношения в Университета за национално и световно стопанство в София. Тя има 17-годишен опит в инвестициите и банкирането. Била е Мениджър „Инвестиции“ в програмата за финансиране на хотели в Българо-американска кредитна банка, а преди това в Българо-американски инвестиционен фонд. От нея участниците в BASE научават принципите на финансовото планиране. Как да определят началния капитал, необходим за старта на бизнеса, какви приходи и печалби да очакват, какво е важно да знаят за съставянето на бизнес плана си.

Тина Атанасова е Директор човешки ресурси във ВОСС Аутомотив България. Има повече от 13 години опит в областта на Управление на човешките ресурси основно в производствени компании, както и повече от 10 години мениджърски опит. Професионалните й интереси са насочени към изграждане на работодателска марка на green-field инвестиции в индустрията и прилагането на Lean management в административните процеси и конкретно в управлението на човешките ресурси. Като лектор в Програма BASE се стреми да предаде убеждението си, че хората задвижват всички системи във фирмата, и че откритата и навременна комуникация стои в основата на успешното предприемачество, а рецептата за успешното израстване на предприемачите включва непрекъснато тестване на границите им на комфорт.  Смята, че със „старото нормално“ си заминава подхода едно решение е подходящо за всички страни (one- size- fits- all), докато „новото нормално“ предполага решения, подходящи за конкретни хора и организации, както и че успех ще имат организации с флуидна, дори имагинерна структура.

Кристина Крънчева е международен консултант по корпоративен етикет и протокол, основател и управител на СМ Consulting. Завършила е швейцарското училище за етикет и международен протокол Institut Villa Pierrefeu. Има лиценз за консултант по корпоративен етикет и международен протокол от The Protocol School of Washington®, САЩ, както и за имидж консултант от London Image Institute®. Притежава лиценз за България от Speakers Training Camp®, САЩ и е Executive Coach на Marshall Goldsmith Stakeholder Centered Coaching.

Кристина Крънчева е известен лектор с повече от 15-годишна практика, а обученията и семинарите ѝ се ползват с изключително голям интерес. Автор е на множество публикации в медиите и е чест гост в различни телевизионни предавания. Книгата ѝ „Бизнес етикет“ представя международния бизнес протокол и правилата за поведение в делова среда в близо 30 държави от целия свят.


Проекти

Програма
Наименование на модула Отговорник за провеждането Период на провеждане Място на провеждане Описание Нови моменти Модул 1: Емоционална интелигентност UniCredit 21 § 22 Октомври 2021 tbd •В присъствен формат – обща продължителност на група –...
Прочетете повече
Лидерска академия 2021/2022
Започва кандидатстването за осмото издание на Лидерска академия „Успяваме в България“ Най-успешната програма на Съвета на жените в бизнеса в България очаква своите кандидати до 4 октомври 2021 г. За осма поредна година Съветът на...
Прочетете повече
Програма
  Тема Дата Лектор 1. Предприемачество. Какво е това?Защо предприемачеството е ценно? Къде се крие ключът към успеха?Характеристики на успешния предприемач. Мотиви за предприемаческа дейност. Предприемаческия процес „на бързи обороти“ – от А до Я....
Прочетете повече