Четвърти модул на тема “Проучване на пазара” се проведе в Перник по програмата BASE Перник 2025

мар. 26, 2025Новини0 коментари

На 20 март бе проведена поредната лекция на  BASE ПЕРНИК 2025  с лектор г-жа Боряна Великова, основател и съсобственик на фирма АКВАБАР, на тема: “Проучване на пазара. Верни ли са моите очаквания? Кои са моите клиенти? Идеалният клиент. Карта на поведение на клиента. Какво е моето послание? Кои
са моите конкуренти? Социални мрежи.”

Г-жа Великова, завладяващо разказа как е възникнала идеята й за създание на
предприятие, занимаващо се със здравословни храни, а именно производствена машина за пресоване на храни под високо налягане, как е направила проучване на пазара , как е преминал пътят  й от създаването на фирмата, проучаванията
за потенциалните клиенти до крайната реализации на продукта. Как се е стигнало и до създаването и  на нов бизнес на фирмата, а именно   собствено производство на соковете, смутита  под името ФРЕСКО, точно по време на и след Ковид пандемията.

Курсистите имаха възможност да опитат от тези изключително вкусни и
здравословни сокове  FRESHKO направени по технологията  студено пресоване. Бе им възложена и тематична работа, като бяха разделени на 3-ри груби, всяка от  групите имаше различна задача, а именно да направят валидация на пазара, да направят валидация на проблема, да направят валидация на продукта. Така имаха възможност да осъзнаят в действие необходимостта и важността от тези проучвания при създаването и за успеха на една фирма.

а

0 коментара

Women In Business