
На 20 март бе проведена поредната лекция на BASE ПЕРНИК 2025 с лектор г-жа Боряна Великова, основател и съсобственик на фирма АКВАБАР, на тема: “Проучване на пазара. Верни ли са моите очаквания? Кои са моите клиенти? Идеалният клиент. Карта на поведение на клиента. Какво е моето послание? Кои
са моите конкуренти? Социални мрежи.”
Г-жа Великова, завладяващо разказа как е възникнала идеята й за създание на предприятие, занимаващо се със здравословни храни, а именно производствена машина за пресоване на храни под високо налягане, как е направила проучване на пазара , как е преминал пътят й от създаването на фирмата, проучаванията
за потенциалните клиенти до крайната реализации на продукта. Как се е стигнало и до създаването и на нов бизнес на фирмата, а именно собствено производство на соковете, смутита под името ФРЕСКО, точно по време на и след Ковид пандемията.
Курсистите имаха възможност да опитат от тези изключително вкусни и здравословни сокове FRESHKO направени по технологията студено пресоване. Бе им възложена и тематична работа, като бяха разделени на 3-ри груби, всяка от групите имаше различна задача, а именно да направят валидация на пазара, да направят валидация на проблема, да направят валидация на продукта. Така имаха възможност да осъзнаят в действие необходимостта и важността от тези проучвания при създаването и за успеха на една фирма.
0 коментара