В последната седмица от месец април участниците в модул 5 на програма BASE Благоевград се потопиха във вълнуващия свят на рекламата и маркетинга.
Гергана Иванова – основател и собственик на The Smarts, Параграф 42, Shoot и член на Управителния съвет на Съвета на жените в бизнеса в България представи по увлекателен и забавен начин тази необятна и винаги предизвикваща голям интерес тема.
Курсистите в BASE Благоевград научиха как да изградят своя маркетингов план, как да рекламират продукта или услугата си и какви дигитални инструменти да използват.
Гергана Иванова запозна предприемачите с:
- Правилата на 4-те „Р“;
- Стъпките за избор на канали за дистрибуция;
- Комуникационната стратегия и колко е важно посланието към правилната аудитория.
След това бъдещите предприемачи се разделиха на 4 групи, като всяка от тях трябваше да подготви и презентира маркетинг анализ по конкретна тема – Благоевград като туристически продукт.
В края на лекцията Гергана Иванова получи бурни аплодисменти и след това отговори на въпросите на участниците.
За лектора:
Гергана Иванова е основател и партньор на комуникационната група The Smarts, в която влизат творческата агенция The Smarts, медиа агенция IQMedia, ПР агенция Параграф 42 и продуцентското студио Shoot!. Има над 21 години опит в българската комуникационна индустрия. Гергана Иванова е член на УС на Съвета на жените в бизнеса в България и на УС на БДВО.
През 2008 година заедно със своя колега Радо Бимбалов основават The Smarts, независима творческа агенция, която днес е сред водещите на пазара. Сред клиентите на групата са редица големи български и чужди рекламодатели и техните марки. Агенцията е многократно награждавана за рекламна ефективност на конкурса Effie Bulgaria, носител е на три награди ЕPICA от международния конкурс EPICA AWARDS, както и на награди от националния фестивал за реклама ФАРА.
0 коментара