Модул 5 на BASE Ловеч потопи участниците във вълнуващия свят на маркетинга и рекламата

ное. 28, 2022Новини0 коментари

В последната седмица от месец ноември участниците в #BASE Ловеч се докоснаха до необятния и вълнуващ свят на рекламата и маркетинга.

Гергана Иванова – основател и собственик на The Smarts, Параграф 22, Shoots и член на Управителния съвет на Съвета на Жените в Бизнеса по увлекателен начин въведе участниците в тази дългоочаквана  и интересна тема.

В представянето си Гергана Иванова акцентира на изграждането на маркетинг стратегия, подготовката на маркетинг план и комуникационна стратегия. След това покани участниците да сформират 3 групи, като имаха вдъхновяващото задание да промотират любимия си град Ловеч.  Всяка от групите трябваше да подготви маркетинг стратегия, както и комуникационен  план за привличането на повече посетители в града. Всички групи се представиха чудесно и генерираха интересни идеи и предложения.

Гергана Иванова

За лектора:

Гергана Иванова е основател и партньор на комуникационната група The Smarts, в която влизат творческата агенция The Smarts, медиа агенция IQMedia, ПР агенция Параграф 42 и продуцентското студио Shoot!. Има над 21 години опит в българската комуникационна индустрия. Гергана Иванова е член на УС на Съвета на Жените в Бизнеса в България и на УС на БДВО.

През 2008 година заедно със своя колега Радо Бимбалов основават The Smarts, независима творческа агенция, която днес е сред водещите на пазара. Сред клиентите на групата са редица големи български и чужди рекламодатели и техните марки. Агенцията е многократно награждавана за рекламна ефективност на конкурса Effie Bulgaria, носител е на три награди ЕPICA от международния конкурс EPICA AWARDS, както и на награди от националния фестивал за реклама ФАРА. 

а

0 коментара

Women In Business