На 16 юни 2021г. се проведе шестата среща на Бизнес академията за стартиращи предприемачи в гр. Троян. Темата на обучението бе „Цени и ценообразуване“, а участниците научиха тънкостите в ценообразуването от Александър Грозданов, създател на Dextrophobia Rooms.
Срещата премина със следната програма:
- Коя е добрата цена?
- Как да я определя?
- Ценови тактики и принципи
- Минимална и максимална продажна цена
По време на лекцията бяха представени различните параметри, които поставят рамките на оптималната пазарна цена на един продукт или услуга, а участниците разгледаха както фиксираните и обективни параметри – като преки и непреки разходи по производството на продукта или предлагането на услуга, така и субективната преценка за състоянието на пазара и перспективата на потребителите.
Следващия модул от BASE програмата ще се състои на 23 юни 2021г. с тема „Производство и продажби“ и лектор Георги Христов, Създател на крафт бира “Айляк.
За лектора:
Александър Грозданов е роден в гр. София и следва „Компютърни науки“ във Факултета по Математика и информатика в СУ. Започва кариерата си като консултант по ИКТ проекти за телеком оператори, като работи по две години по проекти в Белгия и Молдова. В последните 7 години е съосновател и изпълнителен директор на първите в България стаи на загадките – Dextrophobia Rooms. Програмен лидер е на програма BASE Sofia и подпомага алумни мрежата на програмата.
Алек вярва, че иновацията може да се крие, както във високите технологии, така и в на вид по прости неща като креативен подход при избор на локация, позициониране или извършване на процесите в компанията. Откриването на тази иновация е плод на задълбочено проучване и анализ на потребителското поведение, а правилното му приложение води до конкурентно предимство, изграждащо основите на новия бизнес. Опитът му показва, че водещи за последващата устойчивост на бизнеса са постоянния фокус и качество, заедно с мотивация на ръководния екип.
0 коментара