При поредната, четвърта сесия на програмата BASE – Бизнес академията за стартиращи предприемачи в Ловеч, която се проведе на 7 юли, и чийто партньор и главен организатор е Съвета на жените в бизнеса в България, участниците се запознаха с темата Маркетинг. За това колко важно е доброто планиране, добрия подбор на канали, както и емоцията на посланието курсистите научиха от Гергана Иванова, управител на комуникационната група The Smarts и член на УС на Съвета на жените в бизнеса в България.
Интересът на участниците към темата се изразява в много практически знания, които могат да им помогнат в ежедневието им на предприемачи. По какъв начин да отличат своите продукти и услуги от останалите и как да ги рекламират. В хода на заниманието участниците се запознаха с четирите П на маркетинга, правиха анализ на маркетинг микса на известни марки, както и участваха активно.
С първата част на темата Маркетинг програмата постави началото, предстои продължение в следващия модул, който ще се води от Александрина Желязкова, Маркетинг Проекти на Бенефит системс.
0 коментара