Емоционално пътуване с Ани Хира в петото обучение на Съвета на жените

мар. 2, 2020Новини0 коментари

DSC06017Темата „Комуникация и харизма“ провокира участниците да излязат извън комфортната си зона

„Хората ще забравят какво си казал. Ще забравят какво си направил. Но никога няма да забравят как си ги накарал да се чувстват”.  С тази мисъл на американската общественичка Мая Анджелоу Ани Хира, консултант бизнес развитие и създател на „ХЮГА БГ“ ‎ЕООД, мотивира защо е важно да се опитваме да „влезем в кожата“ на събеседника си, за да постигнем успех в комуникацията.

Ани Хира бе лектор на обучението на тема „Комуникация и харизма“ на Съвета на жените в бизнеса в България. Интерактивният курс се проведе в офиса на Siemens България на 26 февруари.

DSC06033Силата на рапорта за изграждане на връзка със ‎събеседника или аудиторията, овладяването на емоционалното състояние за повече ‎увереност на присъствието и ‎въздействие, изграждане на силно послание през лична история ‎и метафори бяха сред темите, провокирали участниците да излязат извън зоната си на комфорт и да споделят свой опит и мисли. „За всеки от нас е най-трудно да се приеме и да се хареса такъв, какъвто е – призна Ани Хира, давайки практически съвети как да контролираме емоциите си. – Мислете за емоциите си като за пътници в автомобил: въпреки че могат да се возят с вас на задната седалка като пасажери, вие сте този, който стои зад волана“.

DSC06086Какъв е смисълът на комуникацията, какви са принципите на добрия комуникатор и кои са факторите за изграждане на лична харизма също бяха сред дискутираните теми по време на обучението. „Има различни видове харизма – фокусирана, вдъхновяваща, добронамерена и властна. Можете да ги редувате и да ги съчетавате, стига да се съобразите с личността и целите си, както и със специфичната ситуация, в която се намирате“, добави Ани Хира, давайки примери от богатия си опит в корпоративния си свят.

Следващото обучение, организирано от Съвета на жените в бизнеса в България, е с лектор Диляна Дочева, управител на Дочева и партньори‎, на 18 март. Темата е “Методика за реализация на най-важните цели”.

а

0 коментара

Подайте коментар

Women In Business