На голям интерес се радваше обучението на тема „Управление на личния бранд“ на Съвета на жените в бизнеса в България (СЖББ). Обучението бе на 20 ноември в Siemens България. Всички 25 участници слушаха с интерес Виктория Блажева, първи вицепрезидент в UniCredit Bulbank, директор Връзки с обществеността и комуникации в UniCredit Bulbank и член на СЖББ.
По време на обучението, участниците коментираха основните характеристики на личния си бранд.
„Личният бранд е вашето обещание, което хората знаят, че ще изпълните. Брандът е представа или емоция, която другите имат и изпитват към вас“, сподели лектора Виктория Блажева в началото на обучението. Тя обясни и митовете за личния бранд и представи академични модели, които обясняват същността му.
Участниците бяха предизвикани да изброят всичките си роли – в кариерата, семейството, в личностното си развитие. Още една от темите, която обсъдиха участниците бе социалните мрежи и как те формират впечатление у другите, дори в някои случаи да е невярно.
Следващите задачи пред участниците след края на обучението са решително да предприемат конкретни стъпки, да си отбележат практични идеи, с които да подобряват или да поддържат своя вече успешен личен бранд.
През декември предстои и третата тема от серията от обучения на СЖББ, този път на тема „Мениджмънт стилове“ с лектор – Любомир Иванов, мениджър екип Обучения в А1.
0 коментара