Base Благоевград, модул 5, Гергана Иванова The Smarts

В модул 5 на програмата BASE Благоевград бъдещите предприемачи научиха какви са принципите на ефективния маркетинг и добрата реклама

В последната седмица от месец април участниците в модул 5 на програма BASE Благоевград се потопиха във вълнуващия свят на рекламата и маркетинга.

Гергана Иванова – основател и собственик на The Smarts, Параграф 42, Shoot и член на Управителния съвет на Съвета на жените в бизнеса в България представи по увлекателен и забавен начин тази необятна и винаги предизвикваща голям интерес тема.

Курсистите в BASE Благоевград научиха как да изградят своя маркетингов план, как да рекламират продукта или услугата си и какви дигитални инструменти да използват.

Гергана Иванова запозна предприемачите с:

  • Правилата на 4-те „Р“;
  • Стъпките за избор на канали за дистрибуция;
  • Комуникационната стратегия и колко е важно посланието към правилната аудитория.

След това бъдещите предприемачи се разделиха на 4 групи, като всяка от тях трябваше да подготви и презентира маркетинг анализ по конкретна тема – Благоевград като туристически продукт.
В края на лекцията Гергана Иванова получи бурни аплодисменти и след това отговори на въпросите на участниците.

Гергана Иванова, лектор на модул 5 на програмата BASE Благоевград

За лектора:
Гергана Иванова е основател и партньор на комуникационната група The Smarts, в която влизат творческата агенция The Smarts, медиа агенция IQMedia, ПР агенция Параграф 42 и продуцентското студио Shoot!. Има над 21 години опит в българската комуникационна индустрия. Гергана Иванова е член на УС на Съвета на жените в бизнеса в България и на УС на БДВО.

През 2008 година заедно със своя колега Радо Бимбалов основават The Smarts, независима творческа агенция, която днес е сред водещите на пазара. Сред клиентите на групата са редица големи български и чужди рекламодатели и техните марки. Агенцията е многократно награждавана за рекламна ефективност на конкурса Effie Bulgaria, носител е на три награди ЕPICA от международния конкурс EPICA AWARDS, както и на награди от националния фестивал за реклама ФАРА.

Споделяне

Коментари

Последни новини

СЖББ отбелязва европейския месец на многообразието 2024 с безплатно събитие за студенти
На 28 май Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ), в партньорство с Лидл България и Стопанския факултет към СУ „Св. Климент Охридски“, ще отбележи европейския месец на многообразието, традиционно честван през май, със...
Прочетете повече
13 менторски двойки се включиха в третото издание на програмата „Incredible Us – Успешни заедно“
След шест месеца на интензивна работа и обучения 13 менторски двойки завършиха съвместната програма на Съвета на жените в бизнеса в България и HPE Women at Work Bulgaria – “Incredible Us – Успешни заедно”. Третото...
Прочетете повече
Пазарно проучване, ценови тактики и маркетинг бяха темите на лекциите в BASE в края на април
Как се прави пазарно проучване? Как да определим цените на стоките и услугите, които предлагаме? Как да изградим и популяризираме собствен бранд? Отговорите на тези ключови бизнес въпроси, част от програмата на BASE – Благоевград,...
Прочетете повече