Нестле България АД

Нестле е най-голямата компания за храни и напитки в света. Имаме повече от 2000 марки – от глобални икони като MAGGI®, NESPRESSO® и NESCAFÉ®, до локални фаворити като Мура®, LZ® и Житен Дар®. Ние сме на пазара в над 190 страни по света. Историята на Нестле в България датира от 1994 година, когато най-голямата международна компания за храни и напитки в света Nestlé купува ШЗИ София. Вече 25 години Нестле България АД се утвърждава като стратегически инвеститор, надежден работодател, доверен партньор и социално-отговорна компания, подкрепяща множество значими каузи, свързани с развитието на българското общество. Компанията е значим работодател в хранително-вкусовата промишленост на страната с близо 1200 служители, а марките на Нестле са предпочитани от много български потребители, с водещи позиции в повечето сегменти, в които работим. Фабриката, която Нестле придобива преди 25 години, произвеждаща тогава продукция само за местния пазар, към днешна дата е конкурентна фабрика за производство на шоколадови продукти цяла Европа и компетентен център за производство на Kit Kat, изнасящ до повече от 35 страни.
И не на последно място, Нестле България е призната за социално отговорна компания, която оказва положително въздействие върху балансираното хранене и активния начин на живот, младежката заетост и развитие в България и е силно ангажирана с опазването на околната среда.

Евгения Стефанова,  Бизнес партньор Човешки ресурси, Югоизточен пазар и Ръководител Човешки ресурси, България представлява компанията в СЖББ.

Nestle BG

Коментари

Последни новини

Делегация на СЖББ на конгреса на AIDDA във Флоренция
Делегация от Съвета на жените в бизнеса в България бе част от конгреса на партньорската италианска AIDDA (Associazione Imprenditrici Donne Dirigenti d’Azienda) във Флоренция между 16 и 18 септември, организиран по повод 60 години от...
Прочетете повече
АНКЕТА, СВЪРЗАНА С РАВНОПОСТАВЕНОСТТА
Уважаеми членове и приятели на СЖББ, СЖББ дава старт на нова инициатива, която цели да получим реална представа за нивата на разнообразие, равнопоставеност и приобщаване. Анкетата е част от мащабно проучване, организирано съвместно с агенция...
Прочетете повече