АССИСТ ЕООД

АССИСТ в цифри и факти:

  • Българска семейна компания, основана през 2001 г.
  • Собствена производствена и логистична база в София.
  • Обучени и сертифицирани партньори в страната.
  • Сертифицирана по: БДС EN ISO 2001:2015; БДС EN ISO 27001 и БДС EN ISO 14000.
  • Член на Конфиндустрия България и IDA-САЩ.
  • През 2009 г. – награда BOSEI от японското правителство за качествено управление на процесите.
  • През 2017 г. започва процес на реинженеринг и обособяване на специално звено за сервиз и извънгаранционна поддръжка.
  • През 2018 г. АССИСТ получава престижната награда от Международната Асоциация на Вратите в САЩ за най-добър „Международен дилър на годината”

АССИСТ предлага инженеринг, изработка, доставка, монтаж и сервизна поддръжка на:

  • Автоматични входни врати
  • Автоматични гаражни врати – битови и индустриални
  • Автоматични бариери и паркинг-системи
  • Многоетажни сглобяеми паркинги
  • Автоматика за портали
  • Системни решения „умен дом”
  • Контрол на достъпа за автомобили и пешеходци
  • Входни изтривалки
  • Антибактериална защита за интериора
  • Системи за разделно сметосъбиране,за цитотоксични и биологични отпадъци
  • Товаро-разтоварно оборудване Скоростни ПВЦ врати и лентови завеси
  • Хангарни врати
  • Специализирани врати за медицината и чисти производства

Представител на АССИСТ ЕООД в СЖББ: инж. Дорина Добрева – Управител
assist_logo

Коментари

Последни новини

СЖББ отбелязва европейския месец на многообразието 2024 с безплатно събитие за студенти
На 28 май Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ), в партньорство с Лидл България и Стопанския факултет към СУ „Св. Климент Охридски“, ще отбележи европейския месец на многообразието, традиционно честван през май, със...
Прочетете повече
13 менторски двойки се включиха в третото издание на програмата „Incredible Us – Успешни заедно“
След шест месеца на интензивна работа и обучения 13 менторски двойки завършиха съвместната програма на Съвета на жените в бизнеса в България и HPE Women at Work Bulgaria – “Incredible Us – Успешни заедно”. Третото...
Прочетете повече
Пазарно проучване, ценови тактики и маркетинг бяха темите на лекциите в BASE в края на април
Как се прави пазарно проучване? Как да определим цените на стоките и услугите, които предлагаме? Как да изградим и популяризираме собствен бранд? Отговорите на тези ключови бизнес въпроси, част от програмата на BASE – Благоевград,...
Прочетете повече