BASE Велико Търново, тема 2

На 07 Септември 2021г. се проведе Модул 2 на Бизнес академията за стартиращи предприемачи в гр. Велико Търново. Обучението бе посветено на темата „Проучване на пазара“, а участниците научиха тънкостите при събиране на информация за клиентите и конкурентите си от Албена Димитрова, собственик и управител на рекламна къща Factor BG.

По време на сесията Албена Димитрова разкри кой е ключът към намиране на отговорите на следните въпроси: 

  • Кои са моите клиенти?
  • Какво е моето послание?
  • Кои са моите конкуренти?

Така участниците научиха как да определят потенциалните си клиенти като дефинират идеалния клиент за бизнеса си, създадат карта на поведението му, и придобиха знания как да изградят доверие у потребителите и да се учат от успеха на конкурентите си.

Лекторът подчерта че всички успешни бизнеси са започнали от клиентите, техните нужди и проблеми и ключово за успеха на всяка компания е да предостави решение на проблема на правилния клиент в правилния момент.

В настоящото издание на бизнес академията участници са 25 предприемачи от Велико Търново,  Горна Оряховица и региона. Сферите им на дейност са разнообразни- дизайн и декорация, дигитална търговия и електронни услуги, туризъм и хотелиерство, образование и социални дейности, производство на натурални продукти, здравословни добавки и др. Активна част от участниците са представители на Задругата на Самоводската чаршия- сладкари, кожари, тъкачи, майстори на ювелирни изделия.

За лектора:

Албена Димитрова е собственик и управител на рекламна къща Factor BG, активен член на СЖББ. Завършила е магистърската си степен със специалност „Маркетинг и реклама“ в Университета за национално и световно стопанство и притежава 20 годишен опит в областта. Привърженик е на здравословния начин на живот и практикува йога в свободното си време.

Споделяне

Коментари

Последни новини

Националнo проучване показва, че половината от българите смятат, че двата пола не са равнопоставени в професионално отношение
По повод 10 годишнината на Съвета на жените в бизнеса в България:  Националнo проучване показва, че половината от българите смятат, че двата пола не са равнопоставени в професионално отношение Чрез инициативите си организацията продължава да...
Прочетете повече
Поредица от вдъхновяващи модули в новата Академия за “Разнообразие, равнопоставеност и приобщаване”.
Академия за “Разнообразие, равнопоставеност и приобщаване” обединява участници от големи компании и НПО организации. В последните седмици те получиха теоретични и практически примери от водещи специалисти в областта.  Д-р Шърли Ноулс, главен директор по приобщаване...
Прочетете повече
За втора поредна година СЖББ удостоени с Отличителния знак на МТСП за равнопоставеност
Националният съвет по равнопоставеност на жените и мъжете към МС присъди за втора поредна година на Съвета на жените в бизнеса в България отличителния знак за значими постижения в ефективното изпълнение на политиката по равнопоставеност...
Прочетете повече