Четвъртата тема от BASE Благоевград бе посветена на основните принципи в подготовката и провеждането на пазарно проучване

Бъдещите предприемачи, участващи в Бизнес академията BASE, която продължава в Благоевград, се запознаха с темата „Проучване на пазара“. Основните принципи на пазарното проучване бяха представени от Боряна Великова-Тошева, предприемач, съсобственик и управляващ директор на АКВАБАР и лектор в Софийския университет „Св. Климент Охридски“. 

Лекцията предизвика огромен интерес сред участниците, които имаха възможност да разберат какво стои зад термините „иновация“, „добавена стойност“, „пазарна приложимост“, както и да упражнят наученото по отношение на подготовката и провеждането на проучване на пазара. 

Боряна Великова – Тошева акцентира върху това как се създават нови продукти или услуги, които да допринесат за социална промяна, необходима за развитие на средата и поведението на потребителите и носят ползи за обществото. 

Участниците в Академията за предприемачи се включиха активно в състезанието по иновации, където представиха по групи страхотни решения.

Използвайки реални казуси за напитките “FRESHKO“, бъдещите предприемачи проследиха пътя на успеха – от рисковете и условията от генериране на идеята, през отделните етапи на развитие и разширяване на бизнеса до валидиране на пазар, проблем, бизнес идея и продукт. За финал всички имаха възможност и да опитат вкусните и здравословни сокове, произведени от фирмата на лекторката – АКВАБАР. 

Боряна Великова – Тошева

За лекторa:

Боряна Великова – Тошева е съосновател на единствената в България компания за студена пастьоризация на храни и напитки под високо налягане – АКВАБАР ООД. С помощта на иновативна технология се произвеждат минимално обработени, по-натурални и по-здравословни продукти.

Завършва висшето си образование в Германия с бакалавърска степен по Администрация и управление от Университета Констанц, както и магистърска степен по Европеистика от Университета Хумболт. След придобиването на ценен опит в чужбина се връща в България и работи по международни проекти в държавния и в частния сектор.  В свободното си време e лектор по „Социално предприемачество“ в Стопански факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ и с радост споделя своя опит с младите предприемачи.

Споделяне

Коментари

Последни новини

Първото издание на програма GRACE срещна 10 момичета от фондация „Арете“ с бизнеса
На 9 февруари се проведе първото издание на програма GRACE /Girls, Roma ambassadors for corporate empowerment/, която даде възможност на 10 момичета (ученици и студенти), преминали обучение във младежката фондация „Арете“, да гостуват в офисите...
Прочетете повече
Представители на СЖББ обсъдиха ползотворното българо – румънско сътрудничество в различни области с н. пр. Бръндуша Йоана Предеску
Миналата седмица Цветанка Минчева, председател на СЖББ, представители на управителния съвет и работните групи на организацията участваха в работна среща с румънската посланичка у нас – н. пр. Бръндуша Йоана Предеску. Дамите обсъдиха ползотворното икономическо...
Прочетете повече
Ползите от многообразието беше темата на втория модул на Академия за “Многообразие, равнопоставеност и приобщаване”
С примери и добри практики от работата си д-р Шърли Ноулс, главен директор „Разнообразие и приобщаване“ в технологичната компания Progress, Жаклин Цочева – директор „Корпоративни комуникации, регулаторни въпроси и устойчиво развитие“ в Кока-Кола ХБК България...
Прочетете повече