BASE Троян, Тема 5: „Маркетинг и реклама“

На 09 юни 2021г. се проведе петият модул от Бизнес академията за стартиращи предприемачи в гр. Троян. Лекцията бе посветена на темата „Маркетинг и реклама“, а участниците бяха въведени в маркетинга, неговите принципи и движещи сили от Гергана Иванова, управляващ партньор в рекламна агенция „The Smarts Group“ и член на УС на Съвета на жените в ‎бизнеса в България. ‎

Обучението премина със следната програма:

  • Изграждане на моята марка
  • Маркетингов план
  • Как да рекламирам продукта или услугата си?
  • Дигитални инструменти
  • Маркетингова кампания

Маркетингът е основен инструмент за увеличаване на продажбите и е необходим за всеки бизнес, независимо от неговия размер и обхват. Курсът покри основните принципи на маркетинга, а именно:

  • 4 „П“ на маркетинговия микс
  • Изграждане на маркетингова стратегия и маркетинг план
  • Комуникационна стратегия – анализ на аудиторията и извеждане на послания
  • Избор на канали за комуникация и реализация

По време на обучението бяха представени с практически примери как маркетинг теорията се прилага на практика. Участниците преминаха през практически задачи и работиха в четири групи по определяне на меркетинговия микс, които ще им бъдат от полза при изграждането на техните бизнес проекти.

Модул 6 от BASE програмата ще се състои на 16 юни 2021г. с тема „Цени и ценообравуване„ и лектор Александър Грозданов,  създател на Dextrophobia Rooms.

За лектора:

Гергана Иванова е основател и партньор на комуникационната група The Smarts, в която влизат творческата агенция The Smarts, медиа агенция IQMedia, ПР агенция Параграф 42 и продуцентското студио Shoot!. Има над 20 години опит в българската комуникационна индустрия. През 2008 година заедно със своя колега Радо Бимбалов основават The Smarts, независима творческа агенция, която днес е сред водещите на пазара. Сред клиентите на групата са редица големи български и чужди рекламодатели и техните марки. The Smarts подкрепя безвъзмездно и редица каузи в три основни направления – защитата на деца в неравностойно положение, борбата с тютюнопушенето и развитието на изкуството у нас. През 2017 година The Smarts слагат официалното начало на Практика, програма за обучение и вдъхновение в областта на комуникациите. Агенцията е многократно награждавана за рекламна ефективност на конкурса Effie Bulgaria, носител е на три награди ЕPICA от международния конкурс EPICA AWARDS, както и  на награди от националния фестивал за реклама ФАРА. Гергана Иванова е член на УС на „Съвета на Жените в Бизнеса в България“ и на УС на БДВО. Възпитаник e на Английската езикова гимназия в гр. Бургас и Историческия факултет на Софийския университет „Св Климент Охридски“. Управленския си опит затвърждава в Executive Management Program към BEIED (2006-2007 г.). През 2017-2018 година завършва Executive Transition Program на ESMT Berlin.

Споделяне

Коментари

Последни новини

Първото издание на програма GRACE срещна 10 момичета от фондация „Арете“ с бизнеса
На 9 февруари се проведе първото издание на програма GRACE /Girls, Roma ambassadors for corporate empowerment/, която даде възможност на 10 момичета (ученици и студенти), преминали обучение във младежката фондация „Арете“, да гостуват в офисите...
Прочетете повече
Представители на СЖББ обсъдиха ползотворното българо – румънско сътрудничество в различни области с н. пр. Бръндуша Йоана Предеску
Миналата седмица Цветанка Минчева, председател на СЖББ, представители на управителния съвет и работните групи на организацията участваха в работна среща с румънската посланичка у нас – н. пр. Бръндуша Йоана Предеску. Дамите обсъдиха ползотворното икономическо...
Прочетете повече
Ползите от многообразието беше темата на втория модул на Академия за “Многообразие, равнопоставеност и приобщаване”
С примери и добри практики от работата си д-р Шърли Ноулс, главен директор „Разнообразие и приобщаване“ в технологичната компания Progress, Жаклин Цочева – директор „Корпоративни комуникации, регулаторни въпроси и устойчиво развитие“ в Кока-Кола ХБК България...
Прочетете повече