BASE Троян, Тема 3– „Проучване на пазара”

На 26 май 2021г. се проведе Модул 3 на Бизнес академията за стартиращи предприемачи в гр. Троян. Обучението бе посветено на темата „Проучване на пазара“, а участниците научиха тънкостите при събиране на информация за клиентите и конкурентите си от Албена Димитрова, собственик и управител на рекламна къща Factor BG.

По време на сесията Албена Димитрова разкри кой е ключът към намиране на отговорите на следните въпроси:

  • Верни ли са моите очаквания?
  • Кои са моите клиенти?
  • Какво е моето послание?
  • Кои са моите конкуренти?

image0Така участниците научиха как да определят потенциалните си клиенти като дефинират идеалния клиент за бизнеса си, изградят неговия аватар и създадат карта на поведението му, и придобиха знания как да изградят доверие у потребителите и да се учат от успеха на конкурентите си.

Модул 4 от BASE програмата ще се състои на 2 юни 2021г. с тема „Финансово планиране на бизнеса“, а лектор ще бъде миналогодишния призьор на академията – Ганета Цолова.

 

За лектора:

Албена Димитрова е собственик и управител на рекламна къща Factor BG. Завършила е магистърската си степен със специалност „Маркетинг и реклама“ в Университета за национално и световно стопанство и притежава 20 годишен опит в областта. Привърженик е на здравословния начин на живот и практикува йога в свободното си време.

Споделяне

Коментари

Последни новини

СЖББ отбелязва европейския месец на многообразието 2024 с безплатно събитие за студенти
На 28 май Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ), в партньорство с Лидл България и Стопанския факултет към СУ „Св. Климент Охридски“, ще отбележи европейския месец на многообразието, традиционно честван през май, със...
Прочетете повече
13 менторски двойки се включиха в третото издание на програмата „Incredible Us – Успешни заедно“
След шест месеца на интензивна работа и обучения 13 менторски двойки завършиха съвместната програма на Съвета на жените в бизнеса в България и HPE Women at Work Bulgaria – “Incredible Us – Успешни заедно”. Третото...
Прочетете повече
Пазарно проучване, ценови тактики и маркетинг бяха темите на лекциите в BASE в края на април
Как се прави пазарно проучване? Как да определим цените на стоките и услугите, които предлагаме? Как да изградим и популяризираме собствен бранд? Отговорите на тези ключови бизнес въпроси, част от програмата на BASE – Благоевград,...
Прочетете повече