BASE Тема 4 – Маркетинг и реклама

При поредната, четвърта сесия на програмата BASE – Бизнес академията за стартиращи предприемачи в Ловеч, която се проведе на 7 юли, и чийто ‎партньор и главен организатор е Съвета на жените в бизнеса в ‎България, участниците се запознаха с темата Маркетинг. За това колко ‎важно е доброто планиране, добрия подбор на канали, както и емоцията ‎на посланието курсистите научиха от Гергана Иванова, управител на ‎комуникационната група The Smarts и член на УС на Съвета на жените в ‎бизнеса в България. ‎

DSC_0890Интересът на участниците към темата се изразява в много практически ‎знания, които могат да им помогнат в ежедневието им на предприемачи. ‎По какъв начин да отличат своите продукти и услуги от останалите и как ‎да ги рекламират. В хода на заниманието участниците се запознаха с четирите П на ‎маркетинга, правиха анализ на маркетинг микса на известни марки, ‎както и участваха активно.

С първата част на темата Маркетинг програмата ‎постави началото, предстои продължение в следващия модул, който ще ‎се води от Александрина Желязкова, Маркетинг Проекти на Бенефит ‎системс.‎

Споделяне

Коментари

Последни новини

BASE Габрово – Модул 3
Добрите примери и успешните бизнес модели бяха акцент в програмата на Модул 3 Александър Грозданов, създател и собственик на Dextrophobia rooms бе лектор на третия по ред модул от BASE (Бизнес академията за стартиращи предприемачи)...
Прочетете повече
Пролетно събитие за женско лидерство
На 11 май в резиденцията на търговския съветник към посолството на Австрия се проведе работна среща на тема Женското лидерство. Участници бяха дамски бизнес организации и австрийския бизнес кръг в България. Срещата на тема “Female...
Прочетете повече