BASE Тема 4 – Маркетинг и реклама

При поредната, четвърта сесия на програмата BASE – Бизнес академията за стартиращи предприемачи в Ловеч, която се проведе на 7 юли, и чийто ‎партньор и главен организатор е Съвета на жените в бизнеса в ‎България, участниците се запознаха с темата Маркетинг. За това колко ‎важно е доброто планиране, добрия подбор на канали, както и емоцията ‎на посланието курсистите научиха от Гергана Иванова, управител на ‎комуникационната група The Smarts и член на УС на Съвета на жените в ‎бизнеса в България. ‎

DSC_0890Интересът на участниците към темата се изразява в много практически ‎знания, които могат да им помогнат в ежедневието им на предприемачи. ‎По какъв начин да отличат своите продукти и услуги от останалите и как ‎да ги рекламират. В хода на заниманието участниците се запознаха с четирите П на ‎маркетинга, правиха анализ на маркетинг микса на известни марки, ‎както и участваха активно.

С първата част на темата Маркетинг програмата ‎постави началото, предстои продължение в следващия модул, който ще ‎се води от Александрина Желязкова, Маркетинг Проекти на Бенефит ‎системс.‎

Споделяне

Коментари

Последни новини

BASE Троян, Тема 11: „Презентационни умения“‎
На 14 юли 2021г. се проведе последното обучение от „Бизнес академията за стартиращи предприемачи“ в гр. Троян. Темата бе „Презентационни умения“, а участниците в групата работиха с Кристина Крънчева – водещ експерт по комуникации, маркетинг...
Прочетете повече
За трета поредна година А1 подкрепя Националната стажантска ‎инициатива на Съвета на жените в бизнеса в България
Програмата „Оставаме в България“ е насочена към представителите на поколението Z, стажанти в компании-членове в СЖББ, които могат да кандидатстват до 30 юли 2021 А1 ще подкрепи за трета поредна година Националната стажантска инициатива на...
Прочетете повече
BASE Троян, Тема 10: „Човешки ресурси“‎
На 7 юли 2021г. сред изключителен зрителски интерес премина десетата среща на Академията за стартиращи предприемачи в гр. Троян. Човешкият ресурс е определящият фактор за успех на всяко начинание. Как подбираме и задържаме хората, какви...
Прочетете повече