BASE Тема 4 – Маркетинг и реклама

При поредната, четвърта сесия на програмата BASE – Бизнес академията за стартиращи предприемачи в Ловеч, която се проведе на 7 юли, и чийто ‎партньор и главен организатор е Съвета на жените в бизнеса в ‎България, участниците се запознаха с темата Маркетинг. За това колко ‎важно е доброто планиране, добрия подбор на канали, както и емоцията ‎на посланието курсистите научиха от Гергана Иванова, управител на ‎комуникационната група The Smarts и член на УС на Съвета на жените в ‎бизнеса в България. ‎

DSC_0890Интересът на участниците към темата се изразява в много практически ‎знания, които могат да им помогнат в ежедневието им на предприемачи. ‎По какъв начин да отличат своите продукти и услуги от останалите и как ‎да ги рекламират. В хода на заниманието участниците се запознаха с четирите П на ‎маркетинга, правиха анализ на маркетинг микса на известни марки, ‎както и участваха активно.

С първата част на темата Маркетинг програмата ‎постави началото, предстои продължение в следващия модул, който ще ‎се води от Александрина Желязкова, Маркетинг Проекти на Бенефит ‎системс.‎

Споделяне

Коментари

Последни новини

Делегация на СЖББ на конгреса на AIDDA във Флоренция
Делегация от Съвета на жените в бизнеса в България бе част от конгреса на партньорската италианска AIDDA (Associazione Imprenditrici Donne Dirigenti d’Azienda) във Флоренция между 16 и 18 септември, организиран по повод 60 години от...
Прочетете повече
АНКЕТА, СВЪРЗАНА С РАВНОПОСТАВЕНОСТТА
Уважаеми членове и приятели на СЖББ, СЖББ дава старт на нова инициатива, която цели да получим реална представа за нивата на разнообразие, равнопоставеност и приобщаване. Анкетата е част от мащабно проучване, организирано съвместно с агенция...
Прочетете повече