BASE Тема 4 – Маркетинг и реклама

При поредната, четвърта сесия на програмата BASE – Бизнес академията за стартиращи предприемачи в Ловеч, която се проведе на 7 юли, и чийто ‎партньор и главен организатор е Съвета на жените в бизнеса в ‎България, участниците се запознаха с темата Маркетинг. За това колко ‎важно е доброто планиране, добрия подбор на канали, както и емоцията ‎на посланието курсистите научиха от Гергана Иванова, управител на ‎комуникационната група The Smarts и член на УС на Съвета на жените в ‎бизнеса в България. ‎

DSC_0890Интересът на участниците към темата се изразява в много практически ‎знания, които могат да им помогнат в ежедневието им на предприемачи. ‎По какъв начин да отличат своите продукти и услуги от останалите и как ‎да ги рекламират. В хода на заниманието участниците се запознаха с четирите П на ‎маркетинга, правиха анализ на маркетинг микса на известни марки, ‎както и участваха активно.

С първата част на темата Маркетинг програмата ‎постави началото, предстои продължение в следващия модул, който ще ‎се води от Александрина Желязкова, Маркетинг Проекти на Бенефит ‎системс.‎

Споделяне

Коментари

Последни новини

Финансовото планиране на бизнеса – акцент на Модул 10 на BASE Ловеч
Финансовото планиране на бизнеса бе акцент на Модул 10 на BASE Ловеч. Темата бе представена от блестящата Надя Захариева, Директор Бизнес, предприемачество и технологии на Фондация Америка за България. Обстойно бе разгледана информацията как се...
Прочетете повече
Съветът на жените в бизнеса в България даде старт на първата у нас сертификационна академия за “Разнообразие, равнопоставеност и приобщаване”
Обучителната програма е създадена в партньорство със Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ и започва в навечерието на 10 годишнината на СЖББ Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ) даде старт на първата...
Прочетете повече
В поредния девети модул в BASE Ловеч на фокус бе темата за финансите
Ганета Цолова, предприемач, лектор по „Счетоводство на бизнеса, осигуряване, данъци, финансово планиране“ се спря на базисните изисквания, които всеки предприемач е необходимо да има предвид, когато стартира и развива бизнес инициативата си по време на...
Прочетете повече