BASE Ловеч Тема 10 – Цени и ценообразуване

DSC_0079Лекцията за „Цени и ценообразуване“ от Модул 10, представена от Мария Мирославова, ‎ръководител Търговски промоции на нехранителен сектор в Лидл България, представи на ‎участниците в BASE програмата как е правилно да се формира продажната цена на един ‎продукт или услуга. Бяха разгледани основните елементи, които трябва да се вземат предвид ‎при решението за ценовото позициониране на пазара на даден продукт. Изхождайки от ‎собствения си опит и с няколко конкретни примера лекторът посъветва участниците как да ‎бъдат по-конкурентни на пазара, на който оперират. Интерес предизвика примерът с бизнес ‎модела и начина на ценообразуване на един български производител на мед от регион ‎Ловеч. ‎DSC_0082

Мария Мирославова е част от екипа на Лидл от началото на 2010 г., още преди стартирането ‎на бизнес дейността на Лидл в България. Започва в Лидл Германия, след това продължава в ‎Лидл Австрия и в началото на 2011 се завръща в  България, за да стане част от екипа на отдел ‎Търговски промоции нехранителни стоки. Пет години е Ръководител асортимент, а през ‎последните 5 години ръководи отдела „Търговски промоции нехранителни стоки“ за ‎България. Преди да стане част от екипа на Лидл България е работила в международна HR ‎компания.  Смята, че освен да познаваш отлично процесите, за успеха е изключително важно ‎да си адаптивен, стратегически ориентиран и да знаеш как ефективно функционира даден ‎механизъм. ‎

Споделяне

Коментари

Последни новини

BASE Велико Търново, тема 9
В рамките на модул 9 от Бизнес академията за стартиращи предприемачи в гр. Велико Търново се проведе лекцията „Правни аспекти. Наемане на персонал и трудови аспекти“. Лекторите Теодор Костадинов и Магдалена Сергиева засегнаха следните дейности,...
Прочетете повече