BASE Габрово – Модул 4

Четвъртата тема от BASE Габрово бе посветена на уменията за подготовка и провеждане на проучване на пазара

Четвъртата тема от BASE (Бизнес академията за стартиращи предприемачи) в гр. Габрово бе „Проучване на пазара“ с лектор Боряна Великова-Тошева, предприемач, основател на АКВАБАР, лектор в Софийски университет „Св. Климент Охридски“

По интерактивен начин бяха представени подготовката и провеждането на проучване на пазара, както и какво стои зад термините иновация, добавена стойност, пазарна приложимост.

Особен акцент бе как се създават нови продукти или услуги, които да допринесат за социална промяна, необходима за развитие на средата и поведението на потребителите и носят ползи за обществото.

Участниците в Академията за предприемачи се включиха особено активно в състезанието по иновации, където представиха по групи страхотни и иновативни решения и получиха свежи награди.

Проследиха пътя на успеха – от рисковете и условията от генериране на идеята, през отделните етапи на развитие и разширяване на бизнеса, валидиране на пазар, проблем, бизнес идея и продукт през реални примери и практически казуси за соковете “FRESHKO“. За финал ги дегустираха с голямо удоволствие и настроение.

За лектора:

Боряна Великова е съосновател на единствената в България компания за студена пастьоризация на храни и напитки под високо налягане – АКВАБАР ООД. С помощта на прилаганата иновативна технология се произвеждат минимално обработени, по-натурални и по-здравословни продукти.

Завършва висшето си образование в Германия с бакалавърска степен по администрация и управление от Университета Констанц, както и магистърска степен по европеистика от Университета Хумболт. След придобиването на ценен опит в чужбина, се връща в България и работи по международни проекти в държавния и частния сектор.  В свободното си време e лектор по „Социално предприемачество“ в Стопански факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ и с радост споделя своя опит с младите предприемачи.

Споделяне

Коментари

Последни новини

СЖББ отбелязва европейския месец на многообразието 2024 с безплатно събитие за студенти
На 28 май Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ), в партньорство с Лидл България и Стопанския факултет към СУ „Св. Климент Охридски“, ще отбележи европейския месец на многообразието, традиционно честван през май, със...
Прочетете повече
13 менторски двойки се включиха в третото издание на програмата „Incredible Us – Успешни заедно“
След шест месеца на интензивна работа и обучения 13 менторски двойки завършиха съвместната програма на Съвета на жените в бизнеса в България и HPE Women at Work Bulgaria – “Incredible Us – Успешни заедно”. Третото...
Прочетете повече
Пазарно проучване, ценови тактики и маркетинг бяха темите на лекциите в BASE в края на април
Как се прави пазарно проучване? Как да определим цените на стоките и услугите, които предлагаме? Как да изградим и популяризираме собствен бранд? Отговорите на тези ключови бизнес въпроси, част от програмата на BASE – Благоевград,...
Прочетете повече