BASE Велико Търново

BASE Велико Търново, тема 8

Маркетинговият подход към цените бе акцент в модул 8 от Бизнес академията за стартиращи предприемачи в гр. Велико Търново. Групата активно участва в сложната, но много важна тема, свързана с това как да се формират пазарно-ориентирани цени на продуктите и услугите. Лектор бе Надежда Димитрова, маркетинг директор в „Престиж-96”.

Някои от въпросите, които бяха засегнати по време на обучението:

✅ Какво е важно за нашите клиенти? Какво е тяхното възприятие към продукта и цената?

✅ Как се определя цената? Каква е разликата между цена и стойност?

✅ Какви тактики се прилагат за определяне на цените?

Участниците получиха и съвети от практиката, свързани с ясното и атрактивно изписване на цената.

В настоящото издание на BASE участват 24 предприемачи от Велико Търново, Горна Оряховица и региона с разнообразни сфери на дейност – дизайн и декорация, дигитална търговия и електронни услуги, туризъм и хотелиерство, образование и социални дейности, производство на натурални продукти, здравословни добавки и др. Активна част от участниците са представители на Задругата на Самоводската чаршия – сладкари, кожари, тъкачи, майстори на ювелирни изделия и др.

За лектора:

Надежда Димитрова е маркетинг директор в „Престиж-96” от началото на 2021 г. В компанията е от повече от 4 години, като заема позициите мениджър бизнес развитие и ръководител на отдел „Ключови клиенти”. Преди това работи 14 години в Henkel България и натрупва солиден опит в сферите маркетинг, продажби и мениджмънт.

Споделяне

Коментари

Последни новини

Делегация на СЖББ на конгреса на AIDDA във Флоренция
Делегация от Съвета на жените в бизнеса в България бе част от конгреса на партньорската италианска AIDDA (Associazione Imprenditrici Donne Dirigenti d’Azienda) във Флоренция между 16 и 18 септември, организиран по повод 60 години от...
Прочетете повече
АНКЕТА, СВЪРЗАНА С РАВНОПОСТАВЕНОСТТА
Уважаеми членове и приятели на СЖББ, СЖББ дава старт на нова инициатива, която цели да получим реална представа за нивата на разнообразие, равнопоставеност и приобщаване. Анкетата е част от мащабно проучване, организирано съвместно с агенция...
Прочетете повече