BASE Велико Търново

BASE Велико Търново, тема 8

Маркетинговият подход към цените бе акцент в модул 8 от Бизнес академията за стартиращи предприемачи в гр. Велико Търново. Групата активно участва в сложната, но много важна тема, свързана с това как да се формират пазарно-ориентирани цени на продуктите и услугите. Лектор бе Надежда Димитрова, маркетинг директор в „Престиж-96”.

Някои от въпросите, които бяха засегнати по време на обучението:

✅ Какво е важно за нашите клиенти? Какво е тяхното възприятие към продукта и цената?

✅ Как се определя цената? Каква е разликата между цена и стойност?

✅ Какви тактики се прилагат за определяне на цените?

Участниците получиха и съвети от практиката, свързани с ясното и атрактивно изписване на цената.

В настоящото издание на BASE участват 24 предприемачи от Велико Търново, Горна Оряховица и региона с разнообразни сфери на дейност – дизайн и декорация, дигитална търговия и електронни услуги, туризъм и хотелиерство, образование и социални дейности, производство на натурални продукти, здравословни добавки и др. Активна част от участниците са представители на Задругата на Самоводската чаршия – сладкари, кожари, тъкачи, майстори на ювелирни изделия и др.

За лектора:

Надежда Димитрова е маркетинг директор в „Престиж-96” от началото на 2021 г. В компанията е от повече от 4 години, като заема позициите мениджър бизнес развитие и ръководител на отдел „Ключови клиенти”. Преди това работи 14 години в Henkel България и натрупва солиден опит в сферите маркетинг, продажби и мениджмънт.

Споделяне

Коментари

Последни новини

СЖББ отбелязва европейския месец на многообразието 2024 с безплатно събитие за студенти
На 28 май Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ), в партньорство с Лидл България и Стопанския факултет към СУ „Св. Климент Охридски“, ще отбележи европейския месец на многообразието, традиционно честван през май, със...
Прочетете повече
13 менторски двойки се включиха в третото издание на програмата „Incredible Us – Успешни заедно“
След шест месеца на интензивна работа и обучения 13 менторски двойки завършиха съвместната програма на Съвета на жените в бизнеса в България и HPE Women at Work Bulgaria – “Incredible Us – Успешни заедно”. Третото...
Прочетете повече
Пазарно проучване, ценови тактики и маркетинг бяха темите на лекциите в BASE в края на април
Как се прави пазарно проучване? Как да определим цените на стоките и услугите, които предлагаме? Как да изградим и популяризираме собствен бранд? Отговорите на тези ключови бизнес въпроси, част от програмата на BASE – Благоевград,...
Прочетете повече