BASE Велико Търново

BASE Велико Търново, тема 8

Маркетинговият подход към цените бе акцент в модул 8 от Бизнес академията за стартиращи предприемачи в гр. Велико Търново. Групата активно участва в сложната, но много важна тема, свързана с това как да се формират пазарно-ориентирани цени на продуктите и услугите. Лектор бе Надежда Димитрова, маркетинг директор в „Престиж-96”.

Някои от въпросите, които бяха засегнати по време на обучението:

✅ Какво е важно за нашите клиенти? Какво е тяхното възприятие към продукта и цената?

✅ Как се определя цената? Каква е разликата между цена и стойност?

✅ Какви тактики се прилагат за определяне на цените?

Участниците получиха и съвети от практиката, свързани с ясното и атрактивно изписване на цената.

В настоящото издание на BASE участват 24 предприемачи от Велико Търново, Горна Оряховица и региона с разнообразни сфери на дейност – дизайн и декорация, дигитална търговия и електронни услуги, туризъм и хотелиерство, образование и социални дейности, производство на натурални продукти, здравословни добавки и др. Активна част от участниците са представители на Задругата на Самоводската чаршия – сладкари, кожари, тъкачи, майстори на ювелирни изделия и др.

За лектора:

Надежда Димитрова е маркетинг директор в „Престиж-96” от началото на 2021 г. В компанията е от повече от 4 години, като заема позициите мениджър бизнес развитие и ръководител на отдел „Ключови клиенти”. Преди това работи 14 години в Henkel България и натрупва солиден опит в сферите маркетинг, продажби и мениджмънт.

Споделяне

Коментари

Последни новини

СЖББ е партньор в конференция за женското предприемачество
Форумът „Насърчаване на женското предприемачество: Ключ към икономически растеж и устойчиво бъдеще“ събира топ експерти от Европа и България Лидия Шулева, член на УС на СЖББ, ще е един от панелистите в предстоящия форум за...
Прочетете повече
СЖББ участва в инициативата „Жените в бизнеса“
СЖББ участва за втора поредна година в инициативата „Жените в бизнеса“ по покана на Стопанската камара на Австрия – Advantage Austria. Събитието се състоя на 18-ти май и събра представители на австрийското посолство и активни...
Прочетете повече
Милена Драгийска се включи в първото издание на Women’s network@dbihk
Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България и член на УС на СЖББ, се включи в дискусиите в първото издание на инициативата Women‘s network@dbihk, организирана от Германо-Българска индустриално-търговска камара. Целта на събитието, провело се...
Прочетете повече