А1 отвори врати за стажантите от компании-членки на Съвета на жените в бизнеса в България

  • Визитата бе поредното събитие от серията young.LEADERS.talk
  • Стажантите се запознаха със структурата и работата на А1 България и чуха вдъхновяващи истории за кариерно развитие

А1 БългаA1-4рия отвори врати за стажантите от компании-членки на Съвета на жените в бизнеса в България (СЖББ). Те посетиха седалището на компанията в поредното събитие от серията young.LEADERS.talk, организирани от СЖББ в рамките на Националната стажантска инициатива. Тяхната цел е да даде възможност на младите хора да се срещнат със своите модели за подражание – от ръководители и топ мениджъри на водещи компании до млади, успешни специалисти и предприемачи, и да почерпят опит от техните лични истории.

По време на посещението стажантите се запознаха с историята на телекомуникациите като цяло и историята на А1 в България, където компанията под различни имена оперира още от далечната 1994 г. Компанията инвестира много в своите служители и им предлага възможности за обучение и кариерно развитие, стана ясно от думите на Мариета Тричкова, експерт от Направление „Човешки ресурси“.  Стажантската програма на А1 също е доста развита и част от стажантите получават възможност да останат на работа в компанията. Такъв е случаят на Пламен Василев и Даниел Христов, които са започнали своята кариера в компанията като стажанти, както и на Маргарита Цекова, стартирала като Сътрудник, обслужване на клиенти. „Тайната на успеха е в това да бъдете упорити, амбициозни и да имате малко късмет. Гледайте на стажа като на възможност да получавате знания“, посъветва Пламен младите хора. За Даниел идеята на стажуването е не да се позиционираш в даден отдел или направление, а да пробваш различни неща. Трябва винаги да искаш да научиш повече и нови неща, допълни Маргарита Цекова.

Мариета Тричкова даде три съвета на стажантите за A1-1бъдещ успех в кариерата: да познават себе си, т.е. да търсят винаги обратна връзка; да бъдат себе си, показвайки най-доброто от своите възможности; да се развиват, защото никой друг няма да го направи вместо тях.

Домакините от А1 България показаха на стажантите Центъра за обслужване на клиенти и Центъра за управление и наблюдение на мрежата.

Събитията от поредицата young.LEADERS.talk в рамките на Националната стажантска инициатива продължават и през следващата седмица.

 


ostavame_v_BulgariaЗа четвърта поредна година Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ) провежда Националната стажантска инициатива „Оставаме в България”. Тя е насочена към най-младите бъдещи професионалисти и отново ще им даде шанс да докажат своите качества и умения, да навлязат в света на бизнеса и да получат възможности за развитие, подходяща среда и стимул за реализация в България.
Патрон на „Оставаме в България” е българският евродепутат г-жа Ева Майдел.


През 2018 г. Съветът на жените в бизнеса в България постави началото на поредицата Young.LEADERS.talk в рамките на Националната стажантска инициатива. Тяхната цел е стажантите от компаниите-членове на СЖББ да се срещат със своите модели за подражание – мениджъри, политици и млади специалисти, започнали кариерата си именно като стажанти, както и да посетят едни от най-големите корпорации в България. Така младите хора имат възможност да се запознаят със света на бизнеса, както и да видят как са организирани и как функционират компаниите.

Споделяне

Коментари

Последни новини

СЖББ отбелязва европейския месец на многообразието 2024 с безплатно събитие за студенти
На 28 май Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ), в партньорство с Лидл България и Стопанския факултет към СУ „Св. Климент Охридски“, ще отбележи европейския месец на многообразието, традиционно честван през май, със...
Прочетете повече
13 менторски двойки се включиха в третото издание на програмата „Incredible Us – Успешни заедно“
След шест месеца на интензивна работа и обучения 13 менторски двойки завършиха съвместната програма на Съвета на жените в бизнеса в България и HPE Women at Work Bulgaria – “Incredible Us – Успешни заедно”. Третото...
Прочетете повече
Пазарно проучване, ценови тактики и маркетинг бяха темите на лекциите в BASE в края на април
Как се прави пазарно проучване? Как да определим цените на стоките и услугите, които предлагаме? Как да изградим и популяризираме собствен бранд? Отговорите на тези ключови бизнес въпроси, част от програмата на BASE – Благоевград,...
Прочетете повече