Старт на BASE Габрово

На 27.04.2022 тържествено беше открита четвъртата BASE Академия в Габрово.

27 млади предприемачи започнаха своето обучение в Академията за стартиращи предприемачи.

Поздравления към участниците поднесоха:

  • Ралица Манолова- Областен управител;
  • Невена Минева- Зам.кмет на Община Габрово „Образование, социални дейности, култура и туризъм“;
  • Надя Захариева- Проектен Директор „Бизнес, предприемачество и технологии” на Фондация „Америка за България“;
  • Слави Манев-Регионален мениджър на Уни Кредит Булбанк;
  • Таня Цветкова- лауреат на Първа награда BASE Враца

Първата лекция „Предприемачеството. Какво е това“ беше представена от Лидия Шулева, бивш Вицепремиер на България, член на УС на СЖББ.

 BASE – Бизнес Академия за стартиращи предприемачи е успешен проект на Америка за България и се реализира и развива с партньори като СЖББ и други национални сдружения и асоциации. Проектът цели да създаде благоприятна среда за устойчиво икономическо развитие в различни региони на България и да насърчи хората да стартират или доразвият свой собствен бизнес. Проектът цели да трансформира общностите като ги овласти с бизнес умения и представи пред тях възможностите, които регионът дава за развитие на предприемачеството. До момента през бизнес академията са преминали обучение 28 групи и има над 500 завършили, изготвени са над 250 бизнес плана, а с успешен старт са над 100 нови бизнеса.

СЖББ се явява естествен партньор в проекта BASE със своите над 200 корпоративни и индивидуални членове – водещи мениджъри и висококвалифицирани експерти със солиден опит в областта на управлението и корпоративната култура, технологиите, образованието и обучението, които застават със своето име и експертиза зад инициативите на Съвета.

BASE в Габрово

Партньори на програмата на Фондация „Америка за България“ и СЖББ в Габрово са Общински и Областен съвети в Габрово.

Програмата се радва на изключителен интерес – с общо 27 участници.  Предприемчивият дух, мотивация, ентусиазъм и желание за самоусъвършенстване водят хора от различни възрасти и професии да се превърнат в част от програмата.

Академията се състои от 13-седмичен курс, в който участниците се обучават на предприемачество, свързва ги силното желание да стартират или да доразвият свой собствен бизнес. По време на курса на участниците се предават знания и умения как да построят основите на своя малък бизнес в България. Започва се с темата за това как да стартираме свой бизнес и къде е ключа към успеха. Проследява се раждането и развитието на предприемаческата идея, покриват се тънкостите при проучването на пазара, отделя се специално внимание на финансовото планиране, счетоводство и данъци, управлението на човешките ресурси. Винаги голям интерес предизвикват темите за Маркетинг и реклама, Управление на продажбите, Ценообразуване и жизнен цикъл на компанията, презентационни умения като някои от участниците са заявили, че желаят да надградят знанията си допълнително и най-активните от тях ще могат да разчитат на лични ментори след края на курса.

Лекциите се провеждат веднъж седмично- всяка сряда от 18 часа

Обучението в Академията ще завърши с представяне на бизнес идея (под формата на проект). За най-добрите идеи ще бъде предоставена възможност да кандидатстват за награден фонд осигурен от Фондация „Америка за България“ и Съвета на жените в бизнеса в България.

Споделяне

Коментари

Последни новини

СЖББ отбелязва европейския месец на многообразието 2024 с безплатно събитие за студенти
На 28 май Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ), в партньорство с Лидл България и Стопанския факултет към СУ „Св. Климент Охридски“, ще отбележи европейския месец на многообразието, традиционно честван през май, със...
Прочетете повече
13 менторски двойки се включиха в третото издание на програмата „Incredible Us – Успешни заедно“
След шест месеца на интензивна работа и обучения 13 менторски двойки завършиха съвместната програма на Съвета на жените в бизнеса в България и HPE Women at Work Bulgaria – “Incredible Us – Успешни заедно”. Третото...
Прочетете повече
Пазарно проучване, ценови тактики и маркетинг бяха темите на лекциите в BASE в края на април
Как се прави пазарно проучване? Как да определим цените на стоките и услугите, които предлагаме? Как да изградим и популяризираме собствен бранд? Отговорите на тези ключови бизнес въпроси, част от програмата на BASE – Благоевград,...
Прочетете повече