Стажантите от young.LEADERS.talk посетиха развойния център на SAP в София

  • Младите хора научиха какво е да работиш в софтуерен гигант и разгледаха офиса на компанията
  • Акцент по време на посещението бяха различните роли в софтуерните компании

SAP1Стажът е началото на професионалната кариера и ние инвестираме много в стажантите като в бъдещи колеги. Това заяви Стоян Велев, мениджър в развойния център на SAP в София, където бяха на визита стажантите от компаниите-членове на Съвета на жените в бизнеса в България. Това бе поредното събитие от серията young.LEADERS.talk в рамките на Националната стажантска инициатива на Съвета.

Стоян Велев обясни пред участниците в срещата, които задаваха много въпроси, какви са опциите за стаж в компанията. Те са основно свързани с предмета на дейност на SAP и конкретно на развойния център в София – разработка на софтуер.  Понякога се търсят и стажанти с други специалности. Типичният профил на стажанта в развойния център е студент в софтуерна специалност, който демонстрира потенциал и желание за бързо учене,  притежава комбинация от технически и нетехнически умения и владее английски език. Девет от десет стажанти остават на работа в компанията, каза Стоян Велев. Той, както и колежката му Джейн Матева, увериха, че по време на шестмесечния стаж в компанията всеки стажант си има ментор и работи по истински проекти. Тези проекти дават истински резултати – продукти на SAP, каза Матева.

SAP2Двамата представители на компанията презентираха пред стажантите дейността на софтуерния гигант SAP, както и с какво се занимава конкретно развойният център в София. Като пазарен лидер в сектора за бизнес софтуер, SAP работи с над 388 000 клиенти в 180 страни, повече от 91 000 служители в 130 локации по света и има над 45-годишна история. Развойният център в София е създаден преди 18 години и вече разполага с три офиса в столицата. Компанията е едно от стратегическите подразделения на SAP SE. В момента в развойния център работят повече от 830 професионалисти, като над 75% от екипите работят по cloud теми. Компанията има ключова роля в дефинирането и разработването на облачната платформа на SAP – SAP Cloud Platform.

 


ostavame_v_BulgariaЗа четвърта поредна година Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ) провежда Националната стажантска инициатива „Оставаме в България”. Тя е насочена към най-младите бъдещи професионалисти и отново ще им даде шанс да докажат своите качества и умения, да навлязат в света на бизнеса и да получат възможности за развитие, подходяща среда и стимул за реализация в България.
Патрон на „Оставаме в България” е българският евродепутат г-жа Ева Майдел.


През 2018 г. Съветът на жените в бизнеса в България постави началото на поредицата Young.LEADERS.talk в рамките на Националната стажантска инициатива. Тяхната цел е стажантите от компаниите-членове на СЖББ да се срещат със своите модели за подражание – мениджъри, политици и млади специалисти, започнали кариерата си именно като стажанти, както и да посетят едни от най-големите корпорации в България. Така младите хора имат възможност да се запознаят със света на бизнеса, както и да видят как са организирани и как функционират компаниите.

 

Споделяне

Коментари

Последни новини

Второто издание на “СЖББ Калейдоскоп” предстои на 25 април
Второто издание на нетуъркинг събитието “СЖББ Калейдоскоп”, което дава възможност на 10 компании-членове на организацията да предстaвят дейността си, ще се проведе на 25 април от 17:00 до 19:30 в NV Tower на бул. Г.М....
Прочетете повече
Боряна Манолова от УС на СЖББ ще участва в международната конференция Equal Pay Day
Д-р инж. Боряна Манолова, член на УС на Съвета на жените в бизнеса в България (СЖББ) и главен изпълнителен директор на Siemens за България, Северна Македония и Украйна, ще бъде лектор в 15-ата международна конференция Equal Pay...
Прочетете повече
„Даване и получаване на обратна връзка“ е темата на предпоследният модул на Лидерска академия
На 21 и 22 март в Международния център на УниКредит Булбанк се проведе петият модул от юбилейното десето издание на Лидерска академия. Темата – „Даване и получаване на обратна връзка“, водена от Ирена Жотева, управляващ директор...
Прочетете повече