Развиването на успешен бранд е сред основните предизвикателства пред директорите на училища в София

Четвъртият модул на Лидерската академия за директори на училища на Съвета на жените в бизнеса в България посвети участниците в тайните за развитие и реализация на успешна маркетинг стратегия

Модул 4 на Лидерска академия за директори на училища, организирана от Съвета на жените в бизнеса в България, изправи ръководители на 23 училища в София и региона пред предизвикателството да развият успешен бранд на ръководените от тях училища и ги посвети в тайните за развитие и реализация на успешна маркетинг стратегия.

„В интензивно развиващата се информационна среда днес, успешният маркетинг и налагането на високо оценен бранд са критични за развитието и управлението на всяка една организация – независионо бизнес или образователна”, заяви при откриването на  сесията Валентина Диканска, изпълнителен директор на Съветa на жените на бизнеса в България. „В днешното обучение ще споделим с вас тайните на успешните бизнес стратегии, които представителите на Съвета са реализирали през годините, начело на едни от най-известните световни компании и брандове и се надявам днес да развиете уменията не просто да ръководите успешно вашите организации, но и да ги наложите като предпочитаните в сферата”, допълни тя.

Академията за директори на училища се концентрира върху развиването на лидерски умения, насърчаване на инициативността и предприемаческия дух. Модулите, през които директорите на училища преминават, са логически обвързани и последователни, като за провеждането на Модул 4  „Маркетинг и бранд” използват знанията, натрупани през първите три модула. Лектори в Лидерската академия са утвърдени специалисти от сферата на управление на човешките ресурси, както и топ мениджъри с доказан опит в ръководството на водещи български и международни компании. Програмата за квалификация на директори на училища е продължение на вече утвърдилата се Лидерска академия на Съвета на жените в бизнеса в България, която се провежда успешно за трета поредна година и е насочена към обучението в лидерство и т. нар. „меки” умения на жени на средни мениджърски позиции и жени-предприемачи, развиващи и ръководещи собствен бизнес.

Споделяне

Коментари

Последни новини

Делегация на СЖББ на конгреса на AIDDA във Флоренция
Делегация от Съвета на жените в бизнеса в България бе част от конгреса на партньорската италианска AIDDA (Associazione Imprenditrici Donne Dirigenti d’Azienda) във Флоренция между 16 и 18 септември, организиран по повод 60 години от...
Прочетете повече
АНКЕТА, СВЪРЗАНА С РАВНОПОСТАВЕНОСТТА
Уважаеми членове и приятели на СЖББ, СЖББ дава старт на нова инициатива, която цели да получим реална представа за нивата на разнообразие, равнопоставеност и приобщаване. Анкетата е част от мащабно проучване, организирано съвместно с агенция...
Прочетете повече