Партньорска среща между Съвета на жените и италианското сдружение за жените предприемачи AIDDA

В духа на ценностите, които следва, на 9-ти септември представители на Съвета на жените се срещнаха с г-жа Антонела Чакети – национален заместник президент на италианската асоциация на жените предприемачи – AIDDA.

На срещата дамите обмениха ценна информация за сдруженията, които представляват. Г-жа Чакети представи мисията, ценностите и проектите на AIDDA – професионална организация на жените в бизнеса, която е създадена в началото на 60-тте години в Италия в среда, когато жените са имали нужда да станат работници с равни права. В днешно време при настоящата променена обстановка, ролята на AIDDA се е променила повече към публичното признание на женските качества, които се проявяват както при жените, така и при мъжете; към това да се развие нов начин за правене на бизнес и да се въздейства върху правителството и публичните решения, като се чуе и гласът на жените.

Д-р инж. Боряна Манолова – председател на Съвета на жените, изрази благодарността си за това, че г-жа Чакети е приела поканата за развитие на общи взаимоотношения между AIDDA и Съвета на жените. Така се разви диалог на тема как двете неправителствени организации могат да си помогнат и да развият бъдещи взаимоотношения заедно.

Споделяне

Коментари

Последни новини

СЖББ отбелязва европейския месец на многообразието 2024 с безплатно събитие за студенти
На 28 май Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ), в партньорство с Лидл България и Стопанския факултет към СУ „Св. Климент Охридски“, ще отбележи европейския месец на многообразието, традиционно честван през май, със...
Прочетете повече
13 менторски двойки се включиха в третото издание на програмата „Incredible Us – Успешни заедно“
След шест месеца на интензивна работа и обучения 13 менторски двойки завършиха съвместната програма на Съвета на жените в бизнеса в България и HPE Women at Work Bulgaria – “Incredible Us – Успешни заедно”. Третото...
Прочетете повече
Пазарно проучване, ценови тактики и маркетинг бяха темите на лекциите в BASE в края на април
Как се прави пазарно проучване? Как да определим цените на стоките и услугите, които предлагаме? Как да изградим и популяризираме собствен бранд? Отговорите на тези ключови бизнес въпроси, част от програмата на BASE – Благоевград,...
Прочетете повече