Двама нови членове влизат в борда на Съвета на жените в бизнеса в България

  • Общото събрание на Съвета одобри отчет за работата през 2015 г. и прие планове за разширяване на дейността;

  • Членовете на Съвета на жените в бизнеса у нас ръководят компании с годишен търговски оборот от 7.1 млрд. лева, което е близо 9 % от БВП на страната за изминалата година.

Цветанка Минчева и Дарина Стоянова са новите членове на управителния съвет на Съвета на жените в бизнеса в България.  Това реши Общото събрание на организацията на свое заседание.

Събранието преизбра за нов тригодишен мандат досегашните членове на борда на Съвета – председателят Боряна Манолова, Диана Манева, Максим Майер, Жулиета Серафимова, Ваня Кънева-Минкова, Валентина Диканска и Зоя Паунова.

Общото събрание прие годишния отчет на организацията и взе решения, свързани с  разширяване на дейностите на Съвета.

За година и половина от своята активна дейност Съветът стана най-голямата дамска бизнес организация у нас. От 13 учредители в края на 2013 г. в Съвета вече членуват 50 физически лица и компании, чиито организации правят годишен оборот от 7.1 млрд. лева, което представлява близо 9% от БВП на страната за изминалата година. В компаниите и организациите от Съвета работят около 23 000  хил. служители, а средно 1030 млади хора годишно имат възможност за професионален стаж в тях. 20% от стажантите получават покана за работа.

През следващата година благодарение на работата на Съвета, България ще бъде домакин на международната конференция Global Women Leaders Forum. По покана на Съвета събитието е под патронажа на генералния директор на UNESCO Ирина Бокова.  На форума ще участват сходни организации от цял свят, бизнес лидери, представители на правителства, дипломатически мисии и др. Сред планираните теми на конференцията са ключови въпроси, свързани с добри практики на жените лидери в различни сфери на обществото  – политическа, социална, гражданско общество, бизнес, икономика и т.н. и вдъхновяването на следващото поколение лидери.

DSC06993

Основна дейност и нови проекти през 2016 г.

Общото събрание реши през 2016г. Съветът на жените в бизнеса в България да продължи да развива основната си дейност и проекти. Сред тях са срещите с изявени личности от различни сфери на  бизнеса, науката, политиката, дипломацията; Лидерската академия; Националната стажантска инициатива; организирането на Международна конференция Global Women Leaders Forum; участие в конференции и публични изяви и др. Съветът държи дейността му да бъде прозрачна и открита за обществото и ще продължи активната си комуникация  със заинтересованите страни и чрез медиите, сайта на съвета, профилите във фейсбук, туитър, инстаграм и т.н.

През следващата година Съветът на жените в бизнеса в България  планира да започне и два нови проекта: месечни обучения по теми, предложени от участничките в Лидерска академия, и инициатива, насочена към подкрепа, задържане и връщане на млади специалисти в България.

Членовете и представителите на компаниите в Съвета  работят на доброволни начала и инвестират своето време, усилия и средства в изпълнение на целите на организацията.

 

Споделяне

Коментари

Последни новини

Второто издание на “СЖББ Калейдоскоп” предстои на 25 април
Второто издание на нетуъркинг събитието “СЖББ Калейдоскоп”, което дава възможност на 10 компании-членове на организацията да предстaвят дейността си, ще се проведе на 25 април от 17:00 до 19:30 в NV Tower на бул. Г.М....
Прочетете повече
Боряна Манолова от УС на СЖББ ще участва в международната конференция Equal Pay Day
Д-р инж. Боряна Манолова, член на УС на Съвета на жените в бизнеса в България (СЖББ) и главен изпълнителен директор на Siemens за България, Северна Македония и Украйна, ще бъде лектор в 15-ата международна конференция Equal Pay...
Прочетете повече
„Даване и получаване на обратна връзка“ е темата на предпоследният модул на Лидерска академия
На 21 и 22 март в Международния център на УниКредит Булбанк се проведе петият модул от юбилейното десето издание на Лидерска академия. Темата – „Даване и получаване на обратна връзка“, водена от Ирена Жотева, управляващ директор...
Прочетете повече