Мирослава Райковска

Мирослава РайковскаОт април 2014 Мирослава Райковска е управител на Сентръл Парк Хотел София. Средното си образование завършва в Съединените Щати, но предпочита да докаже възможността за реализация на „американската мечта“ в България. В  УНСС се дипломира със специалност Международен туризъм, а по-късно завършва втора магистратура по Международен бизнес в Дъблинския Технологичен Институт, Ирландия. В Дъблин Мирослава защитава дисертация на тема „Модел на взимане на решения по финансови въпроси в семейството в различен културен контекст“. През годините е работила в хотел Кемпински – София като рецепционист и в хотел Даунтаун като администратор. В Гранд Хотел София започва като Фронт офис мениджър, а впоследствие става и управител на хотела. След завръщането си от Ирландия става Мениджър обслужване на клиенти, обучения и стандарти.

С какво смятате, че ще Ви помогне обучението в Лидерската академия? 

Лидерската академия е една чудесна инициатива, която дава възможност на дамите да осъзнаят и използват всичките положителни качества, които със сигурност притежават. Мисля, че преминаването през отделните модули ми помага да си направя личен SWOT анализ и обективно да преценя над какво да работя, за да бъда полезна както на себе си, така и на екипа, който ръководя.

Споделяне

Коментари

Последни новини

СЖББ отбелязва европейския месец на многообразието 2024 с безплатно събитие за студенти
На 28 май Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ), в партньорство с Лидл България и Стопанския факултет към СУ „Св. Климент Охридски“, ще отбележи европейския месец на многообразието, традиционно честван през май, със...
Прочетете повече
13 менторски двойки се включиха в третото издание на програмата „Incredible Us – Успешни заедно“
След шест месеца на интензивна работа и обучения 13 менторски двойки завършиха съвместната програма на Съвета на жените в бизнеса в България и HPE Women at Work Bulgaria – “Incredible Us – Успешни заедно”. Третото...
Прочетете повече
Пазарно проучване, ценови тактики и маркетинг бяха темите на лекциите в BASE в края на април
Как се прави пазарно проучване? Как да определим цените на стоките и услугите, които предлагаме? Как да изградим и популяризираме собствен бранд? Отговорите на тези ключови бизнес въпроси, част от програмата на BASE – Благоевград,...
Прочетете повече