Изграждане на презентационни умения и позитивната комуникация – бяха първите два модула в Националната стажантска инициатива на СЖББ

Първите два модула в обучителната програма на Националната стажантска инициатива на СЖББ  – “Оставаме в България” бяха посветени на темите за презентационните умения и позитивната комуникация и как се развиват ефективно.

Лекторът Теодора Караязова, специалист ,,Търговско обучение” в отдел ,,Привличане на таланти, обучение и развитие” в А1 България, запозна стажантите с процесите, през които трябва да премине един презентатор, за да представи успешно идеята си пред публика. Младежите научиха как най-пълноценно да събират идеи за целите на презентацията си, кои ключови 7 въпроса да зададaт, за да определят най-точно аудиторията си и как да оформят основните си послания.

Във втория модул Теодора Караязова даде примери за постигане на ефективна комуникация между една компания и нейните клиенти. Тя посочи пред стажантите и бариерите, които могат да възникнат в комуникационния процес, както и различни подходи за преодоляването им. По време на обучението участниците в програмата имаха възможност да опишат с три думи начина, по който общуват и да обсъдят различни типове комуникация в различни ситуации.

Споделяне

Коментари

Последни новини

СЖББ отбелязва европейския месец на многообразието 2024 с безплатно събитие за студенти
На 28 май Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ), в партньорство с Лидл България и Стопанския факултет към СУ „Св. Климент Охридски“, ще отбележи европейския месец на многообразието, традиционно честван през май, със...
Прочетете повече
13 менторски двойки се включиха в третото издание на програмата „Incredible Us – Успешни заедно“
След шест месеца на интензивна работа и обучения 13 менторски двойки завършиха съвместната програма на Съвета на жените в бизнеса в България и HPE Women at Work Bulgaria – “Incredible Us – Успешни заедно”. Третото...
Прочетете повече
Пазарно проучване, ценови тактики и маркетинг бяха темите на лекциите в BASE в края на април
Как се прави пазарно проучване? Как да определим цените на стоките и услугите, които предлагаме? Как да изградим и популяризираме собствен бранд? Отговорите на тези ключови бизнес въпроси, част от програмата на BASE – Благоевград,...
Прочетете повече