Годишното общо събрание на Съвета на жените в бизнеса в ‎България: Отлични резултати и много реализирани инициативи, ‎независимо от предизвикателствата на 2020 ‎

Като член на Управителния съвет беше избрана Цветанка Минчева

На 13 септември се проведе Годишното общо събрание на Съвета на жените в бизнеса в България (СЖББ). Събранието се осъществи при любезните домакини от центъра за събития The Site, на открито и при спазване на всички изисквания на епидемичните мерки в страната.

Д-р инж. Боряна Манолова – председател на СЖББ, откри събранието и представи подробен доклад за дейността на организацията през 2020 г. След гласуване членовете приеха с пълно единодушие Годишния финансов отчет и Доклада за дейността на СЖББ за 2020 г.

По време на събранието с пълно единодушие бяха преизбрани за нов тригодишен мандат като членове на Управителния съвет на СЖББ Лидия Шулева, управляващ съдружник в Бизнес Интелект, Майя Пейчева-Такева, мениджър Човешки ресурси в Hewlett Packard Enterprise в България, както и Милена Драгийска, изпълнителен директор на Лидл България.

В Управителния съвет, отново единодушно, беше приета Цветанка Минчева.

Пред аудиторията на тазгодишното събрание беше представена Рене Томова, представител на най-новия корпоративен член на СЖББ – агенцията за design thinking Creative Shower.

Споделяне

Коментари

Последни новини

СЖББ отбелязва европейския месец на многообразието 2024 с безплатно събитие за студенти
На 28 май Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ), в партньорство с Лидл България и Стопанския факултет към СУ „Св. Климент Охридски“, ще отбележи европейския месец на многообразието, традиционно честван през май, със...
Прочетете повече
13 менторски двойки се включиха в третото издание на програмата „Incredible Us – Успешни заедно“
След шест месеца на интензивна работа и обучения 13 менторски двойки завършиха съвместната програма на Съвета на жените в бизнеса в България и HPE Women at Work Bulgaria – “Incredible Us – Успешни заедно”. Третото...
Прочетете повече
Пазарно проучване, ценови тактики и маркетинг бяха темите на лекциите в BASE в края на април
Как се прави пазарно проучване? Как да определим цените на стоките и услугите, които предлагаме? Как да изградим и популяризираме собствен бранд? Отговорите на тези ключови бизнес въпроси, част от програмата на BASE – Благоевград,...
Прочетете повече