Второто издание на проекта „Лидерска академия”

Второто издание на проекта „Лидерска академия”, създадено от сдружение „Съвет на жените в бизнеса в България”, е насочено към личностното и професионално развитие на дами от средния мениджмънт.

Два пъти повече кандидати в сравнение с миналата година подадоха документи за Лидерска академия 2015/2016. След  внимателен подбор са избрани 41  дами. Най-младият кандидат тази година е дама на 24 години със собствен бизнес. Средната възраст на кандидатите е 40 години. Сред кандидатите има и няколко доктори на науките.

Избраните да учат в Лидерската академия 2015/2016 са представители на разнообразни икономически сектори – банки, информационни и комуникационни технологии, търговия, консултантски услуги, образование, производство, строителство, туризъм, държавна администрация и др. Основна част от участниците работят в София и са представители на малкия и среден бизнес, но има и участници от Пловдив, Пирдоп, Габрово, Варна, Ловеч, Бургас и Добрич.

Академията се финансира изцяло от компаниите от Съвета и е напълно безплатна за приетите в нея.

През втората учебна година в обучителната програма освен шестте обучителни модула се включва и един допълнителен – Design thinking. Ново е и това, че домакини на модулите са различни компании, които членуват в Съвета на жените. Така участниците в обучението могат да опознаят различни бизнеси.

Лидерската академия представлява едногодишно обучение от м. Май 2015 г. до м. Февруари 2016 г. в няколко отделни еднодневни сесии, посветено на развитието на личните и професионални умения (“Soft skills”) на участничките в работната среда. Всяка от еднодневните сесии ще бъде организирана веднъж месечно през работната седмица.

Юни 2015 г.

МОДУЛ I: ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ – УЧЕНЕ ЗА ИСТИНСКИЯ ЖИВОТ

Еднодневно обучение, насочено към самоопознаването на силните и слаби страни. Интензивен и  предизвикателен за личността семинар, който разкрива какво означава да се справяш с промени чрез емоционалната интелигентност – приемане на емоциите и разбирането за това до какви резултати водят.

Юли 2015 г.

МОДУЛ II: КАРИЕРНО КОНСУЛТИРАНЕ – БИЗНЕС МОДЕЛЪТ ТИ

Систематизирано обучение, което помага за оптимизиране на най-важния бизнес модел от всички – самият ти. Участниците в Лидерската академия работят с визуалния Canvas Model за анализ на техния личен бизнес модел.

Септември 2015 г.

МОДУЛ III: ДАВАНЕ И ПОЛУЧАВАНЕ НА ОБРАТНА ВРЪЗКА

Участниците научават защо обратната връзка е важна, кога да я дадат, как тя да бъде конструктивна, започване на разговор, как се получава обратна връзка и как да се справят с различията в мненията. Модулът се проведе в „Нестле“. Изпълнителният директор Хуан Карлос Пералехо сподели опит с участничките.

Октомври 2015 г.

МОДУЛ IV: INCLUSION AT WORK – СИЛНИ И СЛАБИ СТРАНИ В ЕКИПА И ТЪРСЕНЕ НА ЕФЕКТИВНОСТ НА ЕКИПА

Обучението е посветено на многообразието и се отнася до разнообразието от различията между хората в една компания. На семинара се обсъжда не само как хората възприемат себе си, но как те възприемат другите и как тези възприятия влияят върху техните взаимодействия.

Ноември 2015 г.

МОДУЛ V: DESIGN THINKING

Модулът се провежда в офиса на SAP. Целта е развиване на креативни способности и намиране на нестандартни решения на даден въпрос.

Февруари 2016 г.

МОДУЛ VI: EДИН ЗА ВСИЧКИ, ВСИЧКИ ЗА ЕДИН – ТИЙМБИЛДИНГ ЗА УЧАСТНИЦИТЕ В ЛИДЕРСКА АКАДЕМИЯ 2014/2015

Двете групи на Лидерската академия се обединяват чрез интерактивно обучение за работа в екип и сътрудничество.

Март 2016 г.

МОДУЛ VII: ЗАКЛЮЧИТЕЛЕН МОДУЛ И ОФИЦИАЛНА ЦЕРЕМОНИЯ ПО ВРЪЧВАНЕ НА СЕРТИФИКАТИ ЗА  ЗАВЪРШВАНЕ

Сертификатите ще връчи кметът на София г-жа Йорданка Фандъкова – почетен член на Съвета на жените в бизнеса в България.

DSC03275